Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Lassan nem bír el új belépőt a Formula E
Szinte már mindenki képviselteti magát az elektromos versenysorozatban, aki számít. A legújabb belépő a Porsche, igaz, a stuttgarti társaságnak áldozatot kellett hoznia a 2019-es startért.
Már-már kötelező elemmé vált az egyre trendibb elektromos versenysorozatban, a Formula E-ben való részvétel az alternatív hajtások fejlesztéseit végző gyártók marketing- és motorsportprogramjában. A Daimler után alig pár nappal a Porsche is jelentkezett a hírrel, hogy 2019-től saját csapattal száll be a hajszába.
A Formula E-s gyári alakulat felállításának persze komolyabb ára is van, hiszen a sportkocsigyártó egyben kiszáll a WEC hosszútávú versenysorozatból, a híres le mans-i 24 órás versengésre sem küld már újabb prototípusokat a jövőben. A nyolcfutamos World Endurance Championship szériában a Porsche a legutolsó három futamot zsinórban nyerte, összesen pedig 19 futamgyőzelmet és két világbajnoki címet szerzett- írja az Automobilwoche.
A Formula E az újabb érkező gyártóval tovább erősíti pozícióját, így a zöld Forma-1 egyre népesebb és tekintélyesebb erődemonstrációjává válik az elektromos hajtások fejlődésének.
A Porsche után pár nappal egyébként a Ferrari elnöke is beszélt arról, érdekli őket a versenyen való elindulás.