Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Világszínvonalú robotsebészet a Debreceni Egyetemen
2024.05.17 12:17A Peugeot nyolc év garanciát vezet be az elektromos autókra
2024.05.17 10:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Jobban ad el autókat az MI, mint az emberek?
A mesterséges intelligencia és az automatizálás egyre szélesebb körű alkalmazása már az autóipari kiskereskedésben is megjelent. Ennek hatásait, valamint a technológiában rejlő lehetőségeket szakértők vitatják meg.
Szakértők szerint a mesterséges intelligencia egyre komolyabb teret nyerhet a kiskereskedelmi és ügyfélszolgálati ágazatban. A szereplők keresik a megfelelő egyensúlyt a technológia kihasználása az alacsony értékű feladatok okozta teher csökkentése és a magas hozzáadott értékű munkák között.
Ben Cooper, az Impel nemzetközi ügyvezető igazgatója szerint az Egyesült Királyságban az autóipari kiskereskedelmi ágazatban még mindig nagyon sok lehetőséget szalasztanak el az értékesítés és a viszonteladás terén, de ennek okai érthetőek: minden vállalkozásnak erőforrás- és sávszélességbeli kihívásokkal kell szembenéznie az MI használatának mérlegelése közben.
James Leese, az Impel igazgatója szerint a megfelelő MI és automatizált technológia növelheti az üzleti hatékonyságot, így a csapattagok a fontos feladatokra koncentrálhatnak. Az ügyfélszolgálat minőségét is javíthatja a technológia.
Cooper példát is hozott az alkalmazásra: "lehetséges például, hogy a nyitvatartási időn kívül ügyfeleinket olyan válaszokkal segítjük ki, amik a készletre, a szervizidőre és a termékinformációkra vonatkoznak, és ezen adatok felhasználásával az ügyfelek időpontot is foglalhatnak.”
Mekkora lehet az MI szerepe az autókereskedésekben?
November 9-én a NEC által rendezett AM-konferencia az új mesterséges intelligencia-rendszerek, már meglévő szolgáltatásokba való integrálásának kihívásait fogja vizsgálni. A konferencián azt beszélik meg, hogy az autógyártók hogyan használják már most a legújabb technológiát saját teljesítményük növelésére.
Téma lesz továbbá, hogy a kereskedői csoportoknak hogyan és miért kell majd átalakítaniuk középtávú befektetéseiket és hosszú távú stratégiáikat, ahogy a mesterséges intelligencia teret hódít a gépjármű-kiskereskedelemben – írja az AM-Online.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!