Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Racionális döntés Magyarországon tartani a járműipari termelést
2024.05.16 16:26Két újabb kínai gyártó jelent meg Magyarországon
2024.05.16 13:25A Bosch továbbra is jól teljesít Magyarországon
2024.05.16 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Bizonyítottak a kínai önvezető teherautók
A kínai Inceptio Technology bejelentette, hogy az Inceptio Autonóm Vezetési Rendszer több mint 40 millió kilométernyi balesetmentes teherautó-forgalmat bonyolított le a kínai autópályákon. Ez a legújabb mérföldkő az Inceptio önvezetési megoldásának biztonságát és megbízhatóságát támasztja alá.
Az Inceptio hármas szintű önvezetési képességgel (Level 3 – L3) bíró teherautói 2021 vége óta vannak kereskedelmi forgalomban. Szorosan együttműködve Kína két vezető OEM-jével - a Dongfeng Commercial Vehicle és a Sinotruk vállalatokkal - az Inceptio több száz sorozatgyártású nehéz teherautót szállított, amelyeket az alapoktól kezdve az Inceptio Autonóm Vezetési Rendszerrel való teljes integrációra terveztek.
Olyan jelentős megrendelők, mint a Budweiser, a Nestlé, a JD Logistics és a Deppon Express, az Inceptio teherautókat országos logisztikai hálózatban helyezték üzembe Kínában.
Elérhető és biztonságos megoldás
A vállalat tömeggyártásra összpontosító tevékenysége biztosítja, hogy az L3 önvezető teherautók kellően megbízhatóak legyenek az OEM-ek számára, egyúttal rendkívül elérhetőek a flottaüzemeltetők számára a beszerzéshez és üzemeltetéshez. Fejlett műszaki jellemzői jelentősen növelik a járművezetők biztonságát, és lehetővé teszik a végfelhasználók számára, hogy alacsonyabb szállítási költségekkel vegyék át az árukat.
A vállalat szerint az, hogy rendszere gyártás során integrálására helyezi a hangsúlyt, jelentősen nagyobb biztonságot, megbízhatóságot, tartósságot és a jogszabályoknak való megfelelést biztosít az utólagos piaci értékesítéshez képest.
Az Inceptio a „biztonság az első” legfőbb fejlesztési elve alapján több mint 50 ipari partnerrel működött együtt, hogy megoldja a nehéz tehergépkocsik automatizálásának legnehezebb kihívásait, beleértve a sokkal nagyobb méretet, súlyt, reakciótávolságot, reakcióidőt és a járművek paramétereinek változékonyságát – írja a Green Car Congress.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!