Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Budapesten is bemutatkozik a legújabb Setra
2024.05.16 17:17Racionális döntés Magyarországon tartani a járműipari termelést
2024.05.16 16:26Két újabb kínai gyártó jelent meg Magyarországon
2024.05.16 13:25Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Magánszemélyeknek szóló flottakezelési programmal növelné az eladásokat a Skoda
Magánszemélyek számára nyújtott flottakezelési programmal jelent meg a Skoda elsőként a magyarországi újautó-piacon, a konstrukció iránt már a tesztidőszakban nagy az érdeklődés - közölte a Porsche Hungaria.
Dalnoki Balázs márkaigazgató tájékoztatása szerint a válság után újraéledő autópiacon ismét nő a magánvevők vásárlási kedve, akik közül sokan vállalnák az előre kalkulálható fix törlesztőrészleteket, hogy önerő nélkül 3-4 éves időszakra új autóhoz jussanak.
A Skoda a lízingszerű szolgáltatáscsomag keretében voltaképp bérletet nyújt meghatározott futamidőre és futásteljesítményre, a fix havi díj egyebek között szervizszolgáltatást, biztosítási díjakat is tartalmaz.
A programba egyelőre a Skoda legnépszerűbb modelljeit vonták be, de Dalnoki Balázs szerint később, a tapasztalatok alapján nemcsak a többire, hanem a Volkswagen konszern más márkáira is kiterjedhet a konstrukció.
A programra már több mint 500 ajánlatkérés érkezett a márkaigazgató tájékoztatása szerint, aki az első évben 250-400 ügyfélre számít.
A konstrukciót már elindították Csehországban, Szlovákiában és Ausztriában is.
A Skoda 39 magyarországi márkakereskedése az idén várhatóan 8500 új autót ad el.
A Volkswagen konszern márkáinak magyarországi importőre, a Porsche Hungaria 2015-ben mintegy 27 500 személyautót és kisteherjárművet értékesített a magyar piacon. A Porsche Hungaria Kft. árbevétele elérte ebben az évben a 280 milliárd forintot.