Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Érkezik a csomagolóanyagok új korszaka
2024.05.18 12:20Mi történik, ha a repülőgépen megszűnik az áramellátás?
2024.05.18 08:18Díjazták a Hankook Tire elektromos buszokhoz készült gumiabroncsait
2024.05.18 04:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A céges autókat lízingelik a legtöbben
Szélesedik a kínálat a lakossági ügyfeleknek szánt akciós gépjárműlízing-konstrukcióknál – írja a Világgazdaság.
Tóth Zoltán, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a lapnak elmondta, hogy az autópiac bővülésében a lízingpiac fontos szerepet vállal, az új autók eladásainak körülbelül 40 százaléka valamilyen lízingkonstrukció jóvoltából valósul meg.
Hozzátette: jól látható a fejlődés, a tavalyi év első kilenc hónapjában elért 23 százalékos növekedés az utolsó három hónapban is megmaradt. A gépjárműpiac bővülése hozzájárulhat ahhoz, hogy korszerűbbé váljon a magyarországi autóállomány, és a gépkocsik átlagéletkora csökkenjen.
A Datahouse adatai szerint tavaly a megelőző évinél 20 százalékkal több, 126 ezer új személygépkocsit értékesítettek Magyarországon, miközben a növekvő értékesítésen belül növekedett a magánszemélyek súlya is. A finanszírozási piacra is visszatértek a magánvásárlók: a növekvő reálbérek, az egyre kedvezőbb forintkamatok és az elhalasztott kereslet miatt növekszik a háztartások által lízingfinanszírozással vásárolt autók száma is.
A személygépjárműveknél továbbra is a céges (flotta) vásárlások viszik az értékesítői és a finanszírozói piacot. A lízingszövetségnél azonban optimisták a lakossági szegmens fejlődésével kapcsolatban. A növekvő kereslet pedig feltehetően az idén is kitart majd.