Logisztika Hálózatba kapcsolja targoncáit a Jungheinrich

Hálózatba kapcsolja targoncáit a Jungheinrich

autopro.hu | 2023.11.09 10:22

Hálózatba kapcsolja targoncáit a Jungheinrich

Fotó: Jungheinrich

A Jungheinrich hálózatba kapcsolja flottáját. Ennek érdekében a vállalat új targoncáit alapfelszereltségként már gyárilag telemetriai egységekkel szereli fel. A digitális flottakezelés megkezdéséhez az ügyfelek ingyenesen megkapják az új Jungheinrich flottakezelő rendszer (FMS) indulócsomagját.

Hirdetés

A Jungheinrich tovább folytatja az intralogisztika digitalizálásának és hálózatba kapcsolásának előre mozdítását. Ennek érdekében a vállalatcsoport az európai üzemeiben gyártott valamennyi újonnan megrendelt targoncát alapfelszerelésként telemetriai egységgel látja el, így a Jungheinrich targoncái gyárilag teljesen hálózatba kapcsolhatók és készen állnak az intelligens raktári integrációra. A Jungheinrich FMS flottakezelő rendszer segítségével az ügyfelek ezeket az adatokat felhasználhatják flottájuk optimális kihasználásához.

A válallat ügyfelei mostantól új targonca vásárlásakor ingyenesen megkapják a Jungheinrich flottakezelő rendszer indulócsomagját, a Starter Kit-et. A Starter Kit öt alapvető funkciót tartalmaz: flotta méretének és összetételének kezelése, telephelyek kezelése, felhasználók kezelése, üzemóra nyilvántartás és a Call4Service online ügyfélszolgálat. A leltár- és helykezelésben a flottakezelő rendszer átfogó képet nyújt a flotta méretéről és összetételéről helyi és globális szinten egyaránt. Az üzemóra-előrejelzés segít a műveletek koordinálásában, és lehetővé teszi a különösen magas vagy alacsony kihasználtságú járművek gyors azonosítását.

Elengedhetetlen a hálózatba kapcsolás

A Call4Service funkció segítségével az ügyfelek a Jungheinrich FMS-en keresztül bármikor kényelmesen kapcsolatba léphetnek a Jungheinrich ügyfélszolgálatával, és átfogó áttekintést kaphatnak a nyitott és befejezett szervizmegbízásokról.

„Az adatok ma a raktárban is az egyik legértékesebb erőforrásnak számítanak. Ezeket az adatokat most egyszerűen és hatékonyan használhatóvá tesszük ügyfeleink számára” - mondja Christiane Pilz, a Jungheinrich digitális termékekért felelős vezetője. Hozzátette: „a hálózatba kapcsolás és összekötés az intralogisztika további optimalizálásához elengedhetetlen. Az információk jobb és gyorsabb feldolgozásával a Jungheinrich FMS rendszerünkkel még hatékonyabbá tesszük ügyfeleink raktárait.”

Optimalizálható a használat

A telemetriai egységeknek köszönhetően a Jungheinrich ügyfelei a Jungheinrich FMS segítségével valós idejű adatokat kapnak targoncáik állapotáról és használatáról, hogy flottájukat optimálisan irányíthassák. Az adatátvitel a Jungheinrich Cloud felhőszolgáltatásba általában mobiltelefonos kapcsolaton keresztül történik, de WLAN-on keresztül is megvalósítható.

„Ha ügyfeleink beleegyeznek abba, hogy megosszák velünk a targoncáik használati és járműadatait, akkor ez fontos betekintést nyújt számunkra a targoncák tényleges használatáról is. Ezáltal még rugalmasabban, egyénre szabottan és vonzóbban tudjuk ügyfeleink igényeihez igazítani megoldási kínálatunkat” - mondja Pilz. „Ide tartozik például a távdiagnosztika az állásidők célzott csökkentésére vagy elkerülésére a hatékonyabb szervizelés révén, vagy az intelligens energiamegoldások, melyek a költség- és fogyasztásoptimalizált energiagazdálkodás alapját képezik.”

Az 1953-ban alapított, hamburgi Jungheinrich vállalat mára vezető szereplővé nőtte ki magát az üzemen belüli logisztika területén. Világszerte 18 ezer alkalmazottuk dolgozik a legjobb intralogisztikai megoldások kifejlesztésén, megvalósításán, optimalizálásán és fenntartásán. A Jungheinrich portfóliójában találhatók targoncák, teljesen automatizált logisztikai rendszerek, intelligens szoftveres megoldások, valamint kapcsolódó szerviz- és pénzügyi szolgáltatások egyaránt.

Tetszett ez a hír? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari hírekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!

Kiemelt Partnereink