Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Törökország felé kerülnék meg az EU-s vámokat a kínai gyártók
2024.05.21 09:19Bebiztosítja a gépgyártókat a hiba ellen a Röhm megoldása
2024.05.21 08:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A Harley-Davidsonnál folytatja a Mitsubishi-vezér
A Mitsubishi-vezérigazgató távozását követően azonnal az amerikai motorkerékpárgyártó Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős vezetőjeként folytatja. Az 53 éves vezető közel négy évig felelt a Mitsubishi márka németországi népszerűsítését.
Kolja Rebstock a motorkerékpár szegmensre váltott. A németországi Mitsubishi egykori vezérigazgatója 2021. január 4. óta tölti be a Harley-Davidson Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős vezetői pozícióját.
Az ikonikus motorkerékpárgyártó vezetőjeként Rebstock egy újabb német, aki jelentős szerepet tölt be a vállalat életében. A múlt évig Jochen Zeitz látta el az amerikai gyártó elnöki és vezérigazgatói pozícióit, aki jelenleg is a Harley Motor Company anyavállalat igazgatótanácsának elnöke.
Rebstock az év végén döntött úgy, hogy otthagyja a friedbergi székhelyű Mitsubishi importőrt, az MMD Automobile GmbH-t, melynek 2017 áprilisa óta volt a vezetője. Vezetése alatt a Mitsubishi márka jelentős növekedést ért el a német piacon. Korábban Rebstock 23 évig tevékenykedett a Daimler Csoport fejlesztési, alkatrész és értékesítési területein.
Nehéz helyzetben veszi át a Harley-t
A Harley-Davidson nehéz helyzetbe került és nem csak a koronavírus-járvány miatt. A márka hazai piacán 10 százalékot esett vissza a motorkerékpár-értékesítés. Nemzetközi viszonylatban is számos helyen állnak rosszul a dolgok. Ebből kifolyólag a komoly tradíciókkal rendelkező vállalat ősszel bejelentette, hogy 39 külföldi piacról lép ki. A Harley-Davidson a jövőben Észak-Amerikára, Európára és Ázsia egyes részeire összpontosítana.
2020 harmadik negyedévében a Harley-Davidson egyértelműen várakozáson felül teljesített. Az előző év azonos időszakával összehasonlításban 39 százalékos növekedés mellett 120,2 millió dolláros nyereséget szerzett. Összességében a csoport bevétele nyolc százalékkal, 1,2 milliárd dollárra csökkent. Az előző negyedévben csaknem 50 százalékos visszaesés volt tapasztalható. A mérlegnek kedveztek a költségcsökkentések és az alacsonyabb adók. Újabb adatok még nem állnak rendelkezésre – számolt be az Autohaus.