Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Parkolókat bérel a Tesla, hogy eladatlan járműveit ott tárolhassa
2024.05.17 06:21Új budapesti létesítményt avatott a Knorr-Bremse
2024.05.17 04:20Budapesten is bemutatkozik a legújabb Setra
2024.05.16 17:17Racionális döntés Magyarországon tartani a járműipari termelést
2024.05.16 16:26Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Megéri mobilos képzésbe fektetni
Mobilon keresztül ma már szinte bármit el lehet végezni, igaz ez a dolgozók képzésére is. Ma már számos szolgáltató nyújt mobilos alkalmazásokon alapuló oktatást, ami mellett a nagy rugalmasságtól kezdve a naprakész tudásanyagig sok érv szól.
Hogy pontosan mik is ezek az előnyök, a Manufacturing Tomorrow foglalta össze egyik cikkében.
Rugalmasság
A mobilos alkalmazások legelőször is lehetségessé teszik, hogy a különböző helyszíneken, akár otthon, valamint a különböző szervezeti szinteken dolgozó munkatársak egyformán elvégezhessék a fontos és sokszor szükséges képzéseket.
Egy másik előnye az internetes oktatásnak az előképzés megvalósíthatósága. Ilyenkor a képzésre küldött dolgozók még azelőtt elkezdhetnek ismerkedni az elméleti tudásanyaggal, hogy kollégáikkal együtt beülnének a „tanterembe.”
Elérhetőség
Az elérhetőség többféle módon is értendő. Az első a többféle nyelv elérhetősége, ami lehetővé teszi, hogy minden dolgozó a saját anyanyelvén végezhesse el a képzéseket, ezáltal teljesen megértve azok tartalmát. A második ok, amiért a mobilos oktatás könnyen hozzáférhetőnek számít, az az, hogy a dolgozók többsége már aktív használója az okostelefonoknak, ezért a mobilos alkalmazások kezelése nem fog problémát jelenteni számukra.
Előírásoknak való megfelelés
A képzések minőségének egyik legfontosabb jellemzője a képzési anyag naprakészsége. A szokványos személyes képzések esetében szinte elkerülhetetlenül lesznek alkalmak, mikor a képzés tartalmilag már részben elavult – akár a szabályozás, akár a referenciák tekintetében. Más a helyzet a mobilos oktatásnál, ahol a tananyag bármikor frissíthető manuálisan vagy automatikusan.
A mobilos képzések emellett a tudás szükség szerinti felfrissítését is támogatják, garantálva, hogy a dolgozók mindig tisztában legyenek például a legfrissebb előírásokkal és azok alkalmazási módjával.
A szervezeti kultúra alakítása
A mobilos oktatás segíti a szervezeti kultúra megfelelő alakítását a biztonságra való odafigyelés javításán keresztül. Ezt az úgynevezett Toolbox talk rövid beszélgetések segítségével éri el. Ezek rövid, gyakran összehívható megbeszélések, melyeken bizonyos biztonsági elvárásokat vitathatnak meg a dolgozók.
A munkavállalói elégedettség javítása
Egy tény, amit sok foglalkoztató nem ismer fel, hogy a dolgozók igénylik a képzéseket, melyeket annak jeleként értelmeznek, hogy munkáltatójuk törődik a biztonságukkal és a fejlődésükkel. Egyes felmérések szerint akár 89 százalékra is tehető azon dolgozók aránya, akik bármikor és bárhonnan elérhető képzésre vágynak.
A mobilos oktatás által a munkavállalók akkor foglalkozhatnak a képzési anyagok tanulmányozásával, mikor az a legalkalmasabb számukra, továbbá nem kell azzal tölteniük az idejüket, hogy a csoportos képzések helyszíneire utaznak.
Ezekre figyeljünk választás előtt állva!
Miután eldőlt, hogy a vállalat online oktatásba fektet, ki kell választani az igényeknek leginkább megfelelő mobilos applikációt. Ez sok különféle szempont szerinti vizsgálatot tehet szükségessé.
Az egyik legfontosabb, és már említett szempont a tananyag naprakészsége, ezért célszerű meggyőződni arról, hogy az adott szolgáltató rendszeresen frissíti azt. Emellett egy jó alkalmazásnak képesnek kell lennie a dolgozók figyelmének fenntartására, szükség szerint több nyelvet is támogatnia kell, illetve intuitív használati felülettel kell, hogy rendelkezzen.
A költség egy olyan szempont, aminek vizsgálata az egyik elsőként merülhet fel. A kiválasztott képzés árazása legyen átlátható, és kevés rejtett költséget tartalmazzon. A magas minőségű képzések ára jellemzően a résztvevők száma és az órák száma szerint változik.
Sokszor figyelmen kívül hagyott tényező a minőségi ügyfélszolgálat megléte. Mivel baj esetén sok múlhat a gyors megoldáskeresésen, érdemes lehet megkérdezni, hogy az ügyfélszolgálat mikor érhető el, valamint mekkora várakozási időkkel dolgozik.
Mindezeket a szempontokat figyelembe véve könnyebben választhatunk ki egy számunkra megfelelő képzési partnert, mely segítségével aztán dolgozóink tudását egy flexibilisebb, számukra is kívánatosabb módon tarthatjuk naprakészen.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!