Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Újabb hidrogénes modelleket mutatott be a Renault cége
A Renault hidrogénhajtású haszonjárműveket fejlesztő vegyesvállalata, a HYVIA alig egy hónappal az első után további kettő üzemanyagcellás jármű prototípusát leplezte le.
Az amerikai Plug Powerrel idén nyár elején alapított HYVIA októberben egy 12 köbméteres raktérrel rendelkező furgon prototípusáról rántotta le a leplet. A Renault Master alapjaira épülő Master Van H2-TECH 500 kilométert tehet meg egy töltéssel, hajtásáról egy 30 kilowattos üzemanyagcella és egy 33 kilowattórás akkumulátor közösen gondoskodik.
Ugyanezt a hajtásrendszert kapta meg a most bemutatott, és azonos alapokra tervezett Master Chassis Cab H2-TECH alvázas kisteherautó, valamint a Master City Bus H2-TECH kisbusz is.
„A HYVIA gyorsan fejlődik. Kevesebb mint hat hónappal a megalakulásunk után három hidrogénhajtású könnyű haszongépjárművet mutattunk be…, hogy megoldást kínáljunk a professzionális flották és közigazgatások különböző igényeire” – fogalmazott David Holderbach, a HYVIA vezérigazgatója.
A 250 kilométer hatótávolságú, alvázas változaton akár 19 köbméter rakterű dobozos felépítmény is elhelyezhető, míg a kisbusz 15 utast szállíthat. Utóbbi 300 kilométer megtételére képes újratöltés nélkül.
Mindhárom hidrogén üzemanyagcellás jármű a Renault Batilly-ben található üzemében fog készülni, és 2022-től lesz kapható.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!