Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Racionális döntés Magyarországon tartani a járműipari termelést
2024.05.16 16:26Két újabb kínai gyártó jelent meg Magyarországon
2024.05.16 13:25A Bosch továbbra is jól teljesít Magyarországon
2024.05.16 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Tíz százalékkal növelte eladásait az Audi szeptemberben
A múlt hónapban 150 300-an ültek új Audiba, ez a szám 10 százalékkal több, mint augusztusban. A négykarikás vállalat tovább növelte eladásait az Amerikai Egyesült Államokban és Kínában: míg előbbinél 6,2 százalékos növekedést regisztrált, addig ez a szám utóbbi esetén 28,2 százalékra rúg. Összességében az Audi AG ezévi eladása 7,6 százalékkal emelkedett – ez azt jelenti, hogy januártól szeptemberig 1 180 750 Audi gurult a gyártósorokról újdonsült tulajdonosaik garázsába.
Év eleje óta az A3 családból 150 400 darabot szállított le a vállalat úgy, hogy a győri A3 Limousine értékesítése két héttel ezelőtt kezdődött meg csupán. A kínai piacra jövő tavasszal várják az említett autó érkezését. A szeptemberi eladásokat a szabadidő-autók iránti kereslet dobta meg különösen Kínában, annak tulajdonítják a 28,2 százalékos növekedést, mely egész pontosan 45 530 autót jelent. Csangcsunban gyártják a Q3-t és a Q5-t: ezek 72 százalékos árbevételnövekedést hoztak a vállalatnak. Az itt gyártott A4 L 41,1 százalékkal növelte az eladásokat. Január óta a kínai kiszállítás mértéke +20,6 %-ra kúszott 358 213 darabbal.
Az Audi amerikai sikere szeptemberben tovább folytatódott. 13 065 darabbal és 6,2 százalékos növekedéssel zárta a vállalat a múlt hónapot. Különösen erős ezúttal a Q5-ös volt. Az amerikaiak a kompakt SUV-ból 3268 darabot vásároltak (+44,9 %). Az első három negyedévben 114 441 tengerentúli sofőr szállhatott vadonatúj Audijába, ez 13,6 %-os emelkedést hozott a vállalalatnak.
Audi Q5 Hybrid quattro |
Nemcsak Kínában és Amerikában szerepel jól az Audi: Mexikóban 31,5 %-os emelkedést, míg Brazíliában 29,1 %-os növekedést tudhat maga mögött.
Szintúgy plusszal zárta a hónapot Európában: a 3 %-os növekedés mögött 74 350 eladott jármű áll.
Nagy-Britanniában sem kell szégyenkezniünk az eladások tekintetében. Az eredményeket ott is felülmúlták - ezt a 26 070 eladott autó jelzi (+16,4 százalék).
A négykarikás vállalat Németországban 2,5 százalékos, míg Hollandiában 11,8 százalékos emelkedést jegyzett.
Több európai piacon azonban elbukott az Audi: sem Spanyolországban (-1,4 százalék), sem Franciaországban (-7,3 százalék), sem Olaszországban (-11,7 százalék) nem teljesítette a célokat.
Az Audi idén összesen 564 800 eladott darabot könyvelhetett el Európában, ami 1,6 százalékos csökkenést jelent 2012-hez viszonyítva.