Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Díjazták a Hankook Tire elektromos buszokhoz készült gumiabroncsait
2024.05.18 04:16A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Nem akar több balesetet 2050-től a Volkswagen
A német autógyártó egy olyan operációs rendszerrel készül idén nyáron piacra dobni ID.3 elektromos autóját, mellyel reményük szerint 2050-re egyik járművük se lesz részese baleseteknek.
A szóban forgó szoftverrel ellátott következő generációs autók olyan érzékelőkkel és processzorokkal lesznek felszerelve, melyekkel képesek lesznek felismerni a veszélyes szituációkat, illetve ennek köszönhetően elkerülni a baleseteket. A járművek a gépi tanulás jóvoltából arra is alkalmasak lesznek, hogy új reflexeket tanuljanak meg – mondta el a Volkswagen márka stratégiai vezetője, Michael Jost.
Az új ID.3-mal érkező rendszert folyamatosan frissítik majd, ahogyan a fejlesztők tökéletesítik a szoftver algoritmusát. „A vásárlóinknak minden héten és minden nap részesülnie kell a mély tanulás előnyeiből. Hardvergyártó vállalatból szoftverkészítő céggé válunk” - fogalmazott Jost.
Még az utolsó simításokat végzik
A Volkswagen nyártól kapható új elektromos járművének szoftverén még mindig zajlik a munka. Thomas Ulbrich, a márka igazgatótanácsának elektromobilitásért felelős tagja azonban elárulta, hogy az autón végzett, a piaci bevezetést ilyen rövid idővel megelőző munkában nincs semmi szokatlan.
A támogatásokkal együtt az ID.3 indulóára 24 ezer euró lesz Németországban, amivel ára nagyjából meg fog egyezni a Volkswagen tradicionális hajtású modelljeivel.
A Reuters cikkéből az is megtudható, hogy a tervek szerint 2025-ig 1,5 millió darab Volkswagen emblémás elektromos autó fog legördülni a gyártósorokról. A Volkswagen konszern 2029-ig összesen hetvenöt elektromos autót szeretne piacra dobni, amikből ugyaneddig mintegy 26 milliót kíván legyártani.