Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Világszínvonalú robotsebészet a Debreceni Egyetemen
2024.05.17 12:17A Peugeot nyolc év garanciát vezet be az elektromos autókra
2024.05.17 10:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Meg kellett változtatnia egy reklámját a Teslának
Dél-Koreai reklámjának megváltoztatására kényszerült a Tesla, miután egy csalás elleni hatóság hibát talált a vállalat koreai hirdetésében. A Model 3 hatótávolságával kapcsolatban kellett egy szót megváltoztatni.
A Koreai Méltányos Kereskedelmi Bizottság (KFTC) a héten közölte, hogy jelentést küldött a Teslának, amiért az amerikai elektromos autókat gyártó vállalat a méltányos címkézésről szóló törvényt megsértve eltúlozta egyes modelljei, köztük a Model 3 futásteljesítményét.
A Tesla azóta megváltoztatta a hirdetés szövegét: eddig több, mint 528 kilométer szerepelt az autó hatótávolságának a koreai nyelvű kiadványban, ezt módosították maximum 528 kilométerre. Az amerikai hirdetésben ugyanakkor 576 kilométernek megfeleltethető mérföldet adnak meg maximális hatótávolságnak.
A változás nem okoz szignifikáns hatást a Tesla koreai tevékenységére, a gyártó így is domináns az elektromos járművek piacán – jegyzi meg a Reuters.
Nem ez volt az első hasonló eset az országban, a Hyundai Ioniq 5 hatótávolságánál szintén oda kellett írnia a gyártónak a „maximum” kifejezést a megadott érték elé.
Tetszett ez a hír? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari hírekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!