Gyártók Magyar fiatalok sikere a Chevrolet művészeti versenyén

Magyar fiatalok sikere a Chevrolet művészeti versenyén

autopro.hu | 2013.07.09 07:29

Magyar fiatalok sikere a Chevrolet művészeti versenyén

Tizenöt európai nemzet képviseltette magát a Young Creative Chevrolet (YCC) 2013 kreatív pályázaton. Divat kategóriában a MOME csapata lett az első helyezett.

Hirdetés

A Chevrolet Europe 2007-ben indította útjára a YCC-t, hogy pályafutásuk korai szakaszában támogassa a feltörekvő művészeket alkotóképességük kibontakoztatásában. Az alkotóverseny témája ezúttal a futball volt – nyilvánvalóan szerepet játszott a döntésben, hogy az autómárka két első osztályú angol csapat, a Manchester United és a Liverpool FC támogatója, valamint az amerikai Youth Soccer és a One World Futbol Projekt szponzora.

A győztes csapat két tagja, Gálvölgyi Anett (b1) és Miovác Zsolt (b2) a szurkolói ruhával. (Forrás: youngcreativechevrolet.eu)

A YCC 2103 kiírása négy műfajban – divat, fotó, film és grafika – bátorította a fiatalokat, hogy mutassák fel és ünnepeljék a labdarúgás „világjelenségét”.

A Divat kategóriában magyar siker született: a szakmai zsűri a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem csapatának (Gálvölgyi Anett, Kormos Zsófia, Miovác Zsolt) munkáját értékelte a legjobbnak. A kiírás szerint a feladat egy szembeötlő, sportos ruha megtervezése volt, amely kifejezi a labdarúgó szurkoló lényét, illetve elősegíti a Manchester United Special Edition Chevrolet Aveo bemutatását.

„A győztes pályamű egy modern és elegáns szurkolói ruha, futball- és Chevrolet Aveo-motívumokkal. A tanulók innovatív technikát alkalmaztak, például PVC-csíkokat és érdekes anyag-összeállítást” - értékelte a magyar fiatalok munkáját a londoni eredményhirdetéskor Tom Rebl divattervező, a zsűri tagja.

A győztes pályamű

A győzelemmel a megtiszteltetés mellett 5200 euró pénzjutalom is együtt jár, továbbá a csapat tagjai exkluzív gyakorlati tapasztalatszerzésen vehetnek részt a divatvilág neves művészeinek, szakértőinek kalauzolásával.

Kiemelt Partnereink