Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Európába jön a Hyundai luxusmárkája
A Hyundai Motor Csoport luxusmárkája, a Genesis 2021 nyarán fog az európai piacra lépni. A brand, mielőtt más helyi piacokon is megjelenne, először az Egyesült Királyságban, Németországban és Svájcban kezdi meg az értékesítést, modellkínálata később pedig egy külön az európai igényekre szabott modellel is bővülni fog.
A 2015-ben alapított Genesis bejelentése szerint júniustól lehet majd rendeléseket leadni a G80 luxusszedánra és a GV80 SUV-ra, nem sokkal azután pedig a kisebb G70 és GV70 is elérhetővé válik.
A márka európai modellpalettájában természetesen elektromos autók is megtalálhatóak lesznek. Az első Európában elérhető tisztán elektromos típus az Electrified G80 lesz, ami a G80 akkumulátorokkal szerelt változata. A típus nemrég mutatkozott be a Sanghaji Autószalonon, hatótávolsága pedig körülbelül 500 kilométer lehet.
Az európai piacra lépést követő egy éven belül kettő további akkumulátoros elektromos modellt is bevezetnek a kínálatba, melyek egyike egy dedikált elektromos platformra fog épülni.
Illusztrálva a Genesis elkötelezettségét az európai piac mellett, még 2021-ben egy külön az európai piacra tervezett modellel fog bővülni a kínálat.
Online rendelés, fokozott kényelem
A koreai márka a járműveit kereskedők beiktatása nélkül fogja kínálni. A megrendelések leadására online és kezdetben három, Londonban, Münchenben és Zürichben található stúdióban lesz lehetőség.
Az Európában kevéssé ismert márka, közleménye szerint a kényelemnövelő, ügyfélbarát szolgáltatásai által akar elkülönülni más luxusmárkáktól, ehhez illeszkedően a járműveket közvetlenül a megrendelőik házához fogják kiszállítani.
A vevőknek egy öt évre kiterjedő szolgáltatáscsomagot fognak kínálni, ami magába foglalja a garanciát, a szervizelést, az asszisztencia szolgáltatást, csereautót, térképet, illetve a szoftverek vezeték nélküli, over-the-air frissítését.
Bíznak a sikerben
Dominique Boesch, a Genesis Motor Europe vezetője a bejelentés kapcsán elmondta: „biztosak vagyunk benne, hogy (a márkát) nagyon jól fogadják majd az európai vásárlók.
A Genesis idén áprilisban ünnepelte a kínai piacra lépését. A márka többek között még a koreai, az amerikai és közel-keleti piacokon van jelen.