Gyártók Európába jön a Hyundai luxusmárkája

Európába jön a Hyundai luxusmárkája

autopro.hu/V.M. | 2021.05.06 04:20

Európába jön a Hyundai luxusmárkája

Genesis GV80 | Fotó: Genesis Media Center

A Hyundai Motor Csoport luxusmárkája, a Genesis 2021 nyarán fog az európai piacra lépni. A brand, mielőtt más helyi piacokon is megjelenne, először az Egyesült Királyságban, Németországban és Svájcban kezdi meg az értékesítést, modellkínálata később pedig egy külön az európai igényekre szabott modellel is bővülni fog.

Hirdetés

A 2015-ben alapított Genesis bejelentése szerint júniustól lehet majd rendeléseket leadni a G80 luxusszedánra és a GV80 SUV-ra, nem sokkal azután pedig a kisebb G70 és GV70 is elérhetővé válik.

A márka európai modellpalettájában természetesen elektromos autók is megtalálhatóak lesznek. Az első Európában elérhető tisztán elektromos típus az Electrified G80 lesz, ami a G80 akkumulátorokkal szerelt változata. A típus nemrég mutatkozott be a Sanghaji Autószalonon, hatótávolsága pedig körülbelül 500 kilométer lehet.

Az európai piacra lépést követő egy éven belül kettő további akkumulátoros elektromos modellt is bevezetnek a kínálatba, melyek egyike egy dedikált elektromos platformra fog épülni.

Illusztrálva a Genesis elkötelezettségét az európai piac mellett, még 2021-ben egy külön az európai piacra tervezett modellel fog bővülni a kínálat.

Online rendelés, fokozott kényelem

A koreai márka a járműveit kereskedők beiktatása nélkül fogja kínálni. A megrendelések leadására online és kezdetben három, Londonban, Münchenben és Zürichben található stúdióban lesz lehetőség.

Az Európában kevéssé ismert márka, közleménye szerint a kényelemnövelő, ügyfélbarát szolgáltatásai által akar elkülönülni más luxusmárkáktól, ehhez illeszkedően a járműveket közvetlenül a megrendelőik házához fogják kiszállítani.

A vevőknek egy öt évre kiterjedő szolgáltatáscsomagot fognak kínálni, ami magába foglalja a garanciát, a szervizelést, az asszisztencia szolgáltatást, csereautót, térképet, illetve a szoftverek vezeték nélküli, over-the-air frissítését.

Bíznak a sikerben

Dominique Boesch, a Genesis Motor Europe vezetője a bejelentés kapcsán elmondta: „biztosak vagyunk benne, hogy (a márkát) nagyon jól fogadják majd az európai vásárlók.

A Genesis idén áprilisban ünnepelte a kínai piacra lépését. A márka többek között még a koreai, az amerikai és közel-keleti piacokon van jelen.

Kiemelt Partnereink