Gyártók Értékesítési rekordot vár a Mini idén

Értékesítési rekordot vár a Mini idén

autopro.hu | 2015.06.27 06:29

Értékesítési rekordot vár a Mini idén

A BMW csoport átfogó frissítést hajt végre a Mini termék- és márkastratégiájában.

Hirdetés

– A Clubman tovább finomított márkafilozófiánk szimbóluma: a jövőben öt egyedülálló, jellegzetes Mini-karakterre összpontosítunk, miközben új ötletekre és új üzleti területekre egyaránt nyitottak leszünk. Tovább fejlesztjük a márka arculatát is. Modellkínálatunk tovább gyarapodik a prémium kompakt kategóriában, az új ügyfelek és az örök rajongók nagy örömére. Biztos vagyok benne, hogy eme átfogó frissítéssel tovább folytathatjuk a márka páratlan sikertörténetét – fogalmazott Peter Schwarzenbauer, az AG igazgatótanácsának Mini, Rolls-Royce és BMW Motorrad márkákért, valamint a vevőszolgálati részlegért felelős tagja.

Miután kimagaslóan erős eladási mutatóinak köszönhetően kétszámjegyű százalékos növekedést könyvelhetett el 2015 első hónapjaiban, a Mini mintegy 163 000 járművet adott át ügyfeleinek az év első felében.

– A legeredményesebb június felé haladunk, ami azt jelenti, hogy eladásaink javulása meghaladja a 20 százalékot”– mondta Schwarzenbauer. – Tovább visszük ezt a töretlen lendületet az év második felébe is, így optimista vagyok, mely szerint új értékesítési rekordot állítunk be 2015-ben.

Miután 2001-ben a BMW csoport feltámasztotta a márkát, a brit kisautó eladásai már az első évben a korábbi ötszörösére nőttek. Napjainkban az éves értékesítési mutatója nagyjából a BMW előtti években produkált értékek tizenkétszerese. A Mini volt az autóipar történetének első márkája, amely prémium értékeket kínált a kisautók szegmensében. Azáltal, hogy újrapozícionálásával a vadonatúj Clubman egy magasabb járműkategóriába lépett, a Mini ismételten mércét állít fel a jellegzetes dizájn és a prémium minőség területén, amellyel új ügyfeleket nyer meg a márkának.

A Clubman abba a piaci szegmensbe érkezik, amely a legerősebb növekedést ígéri az elkövetkező években. A piaci előrejelzések szerint a prémium kompakt járművek kategóriája évente mintegy 4 százalékos növekedés előtt áll, ami azt jelenti, hogy 2020-ra a személyautók globális értékesítésének több mint 27 százalékát teszik majd ki. A Mini ezen jelentős növekedés aktív résztvevője lesz, hiszen ügyfelei időről időre az elérhető opciók magasabb szintjét választják. A brit gyártó számításai szerint az abszolút eladások harmadát középtávon a sportos Cooper S modellek teszik majd ki, az egyes modellsorozatok függvényében. A vérpezsdítő vezetési élményt kínáló John Cooper Works modellek iránti kereslet a várakozások szerint megkétszereződik, amely a MINI eladásainak mintegy 5 százalékát jelenti majd az elkövetkező években.

A Mini jövőbe mutató megújulásának újabb mérföldköve a privát ügyfeleknek kínált autómegosztó megoldás lesz. Napjainkban a társadalom egyre inkább a közös tulajdon és a megosztott gazdaság felé mozdul el, amely soha nem látott ütemben növeli a DriveNow autómegosztó szolgáltatás népszerűségét. A DriveNow a BMW Group és a Sixt SE közös autómegosztó vállalkozása.

Kiemelt Partnereink