Gyártók Az online térbe tereli a használtautó-értékesítést a Stellantis

Az online térbe tereli a használtautó-értékesítést a Stellantis

autopro.hu/V.M. | 2021.07.06 12:20

Az online térbe tereli a használtautó-értékesítést a Stellantis

Fotó: Stellantis

A Stellantis saját autókereskedői hálózata egy, a francia bee2link vállalat által fejlesztett platformot használva minden európai egységében elérhetővé fogja tenni a használtautó-vásárlás teljes mértékben online lebonyolítását egészen a fizetésig és kiszállításig.

Hirdetés

A bee2link SelliWay interfészével a vásárlót az értékesítővel való online kapcsolatfelvételt követően – igény esetén – lépésről lépésre végig vezetik a vásárlási folyamaton, ideértve a saját jármű értékének megbecsülését beszámítás esetén, a kiszemelt jármű online bemutatását, az ajánlattételt, illetve a fizetést is.

A vásárlási folyamatot videóhívás, valós idejű chat, valamint e-aláírás teszi egyszerűbbé és kényelmesebbé.

Az online értékesítési koncepciót 2020 decembere és 2021 áprilisa között sikeresen tesztelték Belgiumban. A tesztfázis ideje alatt az összes eladás tizedét bonyolították le a SelliWay használatával, tehát anélkül, hogy a vásárlónak el kellett volna látogatnia egy kereskedésbe.

Gyors bevezetés

A következőkben a Stellantis saját tulajdonú kereskedéseit tömörítő, 12 országban jelenlévő Stellantis Owned Retail Group minden európai leányvállalatánál be fogják vezetni a megoldást. 2021-ben Belgiumban, Spanyolországban, Franciaországban, Olaszországban, illetve Portugáliában, míg 2022-ben Németországban, Ausztriában és Lengyelországban fogják elérhetővé tenni a használt járművek internetes vételét.

A koronavírus-járvány újabb lökést adott az online autóvásárlási megoldások fejlesztésének, amivel már számos nagy autógyártó foglalkozik. A PSA például, ami az amerikai Fiat Chryslerrel egyesülve idén alapította meg a Stellantis-t, már tavaly is kínált és tesztelt online használtautó-vásárlási megoldásokat Európa több országában.

Kiemelt Partnereink