Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Új budapesti létesítményt avatott a Knorr-Bremse
2024.05.17 04:20Budapesten is bemutatkozik a legújabb Setra
2024.05.16 17:17Racionális döntés Magyarországon tartani a járműipari termelést
2024.05.16 16:26Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A kínai új év vetette vissza a Volvo növekedését
A svéd székhelyű Volvo Car feburár harmadikán közölte, hogy eladásai kettő százalékkal nőttek januárban az előző év első hónapjához képest. Ennél azonban sokkal jobb eredményt is elérhetett volna a Volvo, ha nincs a sok pihenőnap Kínában.
A Volvo az enyhe növekedéssel januárban 48.520 autót adott el, ám a jó eredményért egyértelműen az európai piacok a felelősek, Kínában a szabadságolások miatt komolyabb mértékben csökkentek a Volvo számai.
A kínai Geely Holding többségi tulajdonában lévő Volvo Cars Nagy-Britanniában, Olaszországban és Belgiumban is jelentősen növelni tudta eladásait, míg Kínában húsz százalékkal estek vissza a számai a kínai újév miatt. A tavalyi januárhoz való hasonlításkor nem árt figyelembe venni, hogy 2022-ben a kínai újév februárra esett.
A Volvo eladásaiért 16 százalékban a tisztán elektromos modellek feleltek, de a plug-in hibridekkel együtt ez az arány 41 százalék.
Decemberben ugyan 13 százalékkal növelte eladásait a Volvo az egy évvel korábbi eredményhez képest, de 2022-ben összességében 12 százalékkal kevesebb autót értékesített a cég a 2021-es adatokhoz mérten – írja a Reuters.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!