Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Törökország felé kerülnék meg az EU-s vámokat a kínai gyártók
2024.05.21 09:19Bebiztosítja a gépgyártókat a hiba ellen a Röhm megoldása
2024.05.21 08:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A BYD elindítja saját intelligens vezetési technológiáját
A BYD márciusban mutatja be az újonnan kifejlesztett intelligens vezetési ADAS technológiáját, amelynek gyártását házon belül oldják meg.
A jelentések szerint a BYD első városi kísérleti vezetést segítő funkciója március 30-án lesz elérhető. A BYD Denza N7 SUV-ja lesz az első az autóóriás a több mint 20 modelljéből, amely megkapja a fejlesztést. A jelentés az ügyhöz közel álló forrásokra hivatkozva azt írja, hogy a nagyvárosok, mint például Sencsen (a BYD székhelye) lesznek az elsők, ahol a funkciót bevezetik.
Eddig másból jött a bevétel
2023-ig a BYD eladásai főként a tömegpiaci modellekből származtak, amelyek nem, vagy csak kevés fejlett vezetési funkcióval rendelkeznek. A prémiumkategóriás elektromosautó-gyártók, mint a NIO, az XPeng, a Huawei és a Li Auto azonban már alapfelszereltségként kínálnak intelligens vezetéstechnikai funkciókat.
Azzal, hogy a BYD belépett a prémium e-autók szegmensébe olyan márkákkal, mint a Yanwang és a Fang Cheng Bao, az autógyártó az intelligens vezetési technológiák felé mozdul el.
Házon belül marad
A BYD úgy tűnik, hogy az új technológiát házon belül fogja gyártani, ahogyan a legtöbb alkatrész esetében is teszi, ami a sikerének egyik fő oka.
A BYD 14 milliárd dollárt fektet be, hogy vezető szerepet töltsön be az intelligens vezetésben. A jövőben a BYD 42 ezer dollár feletti járművei alapfelszereltségként tartalmazni fogják az új technológiát. Az alacsonyabb árú modelleknél, mint a Dolphin és a Yuan Plus (Atto 3), a technológia opcionális lesz. A vezérigazgató elmondta, hogy a BYD tavalyi járműeladásainak több mint 57 százaléka tartalmazott intelligens vezetési rendszereket. Bár a BYD korábban kiszervezte a technológiát, a házon belüli bevezetés költséget és fejlesztési időt takarít meg – írja az Electrek.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!