Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Világszínvonalú robotsebészet a Debreceni Egyetemen
2024.05.17 12:17A Peugeot nyolc év garanciát vezet be az elektromos autókra
2024.05.17 10:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Felgyorsította az online autóértékesítést a járvány
A koronavírus-járvány hatására sokkal népszerűbbé vált az online autóvásárlás, de a szervizelés jelentős része is átterelődött a virtuális térbe. Több OEM vezetője is arról beszélt egy konferencián, hogy sokkal elfogadottabbá vált az autók online vásárlása.
Scott Keogh, a Volkswagen Csoport amerikai elnöke egy virtuális konferencián arról beszélt, hogy a COVID-19 elfogadottá tette az online autóvásárlást. „Eddig egy folyamatos vita volt akörül, hogy digitalizálni kell-e a kereskedéseket, mára ezt mindenki elfogadta” – fogalmazott.
Jim Farley, a Ford vezérigazgatója egyenesen úgy vélekedett ugyanezen a konferencián, hogy a koronavírus ezen hatása ajándék az autógyártók és a kiskereskedések számára is. Mint mondta, húsz év után változott végre az online és az offline értékesítők aránya.
A szervizelésben is előtérbe kerültek az online megoldások
Daniel Weissland, az Audi America elnöke szintén arról számolt be, hogy az ügyfeleik áttértek a virtuális megoldásokra. Az Audi esetében ez annak a szolgáltatásnak a felfutását jelenti, mely biztosítja az autótulajdonosoknak, hogy a meghibásodott autót átveszik tőle akár az otthona előtt is, majd oda vissza is viszik javítva. Ez a megoldás kizárja a személyes kontaktusokat.
Az Automotive Logistics megemlíti, hogy az elmúlt években a Ford is indított hasonló szolgáltatást a Lincoln brand alá tartozó modelljeinél.
A Ford esetében a távoli megoldásokat biztosító szolgáltatások gyakran a haszongépjármű üzletágból érkeznek, ott kiforrottabb ez a rendszer.