Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Arra kérik a franciákat, hogy „vezessenek úgy, mint a nők"
2024.05.20 12:21Nincs szociális érzéke az önvezető autóknak
2024.05.20 08:18Már gyógyszereket is lehet 3D nyomtatni
2024.05.20 04:17Miért kell szabályozni a mesterséges intelligenciát? Elmagyarázzuk
2024.05.19 16:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Közös fejlesztésbe kezd a Johnson Controls és a Fraunhofer
Az autóipari alkatrészeket gyártó Johnson Controls együttműködési egyezményt írt alá a gyakorlati kutatásokat folytató Fraunhofer Intézettel, melynek célja a járművekben használt akkumulátorok következő generációs hűtési rendszereinek fejlesztése.
A Johnson Controls mérnökei és tudósai együttműködnek majd a Fraunhofer Környezetvédelmi, Biztonság- és Energiatechnológiai Intézetével (UMSICHT), illetve a szervezet Gyártástechnológiai és Fejlett Anyagok Intézetével (IFAM). A felek a lítium-ion akkumulátorokkal kapcsolatos technológiákra és hőmenedzsmentre összpontosítanak – írja az Automotive Business Review.
A Johnson Controls 48 voltos micro hybrid akkumulátora |
MaryAnn Wright, a Johnson Controls Power Solutions technológiáért és termékfejlesztésért felelős alelnöke elmondta: – Az energiatárolási megoldás optimalizálása a szélesebb autóipari környezetben lehetővé teszi a Jonhson Controls számára, hogy olyan rendszereket tervezzen, fejlesszen és értékesítsen, amelyek nem csupán az ügyfelek elvárásainak tesznek eleget, hanem további fejlődést érnek el a működés, a tárolás és a költségek terén – ismertette a szakember.
A kutatás fő célja egy olyan 48 voltos micro hybrid akkumulátor technológiai kifejlesztése, amely nagyfokú gazdaságosságot és alacsony kibocsátást, valamint töltésvezérlést tesz lehetővé a jelenleg elérhető hibrid és elektromos technológiáknál – ráadásul mindezt alacsonyabb áron.
Az új technológiát várhatóan először Európában, majd az Egyesült Államokban alkalmazzák majd. A technológia globális bevezetésére valószínűleg 2020-ig várnunk kell.