Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Arra kérik a franciákat, hogy „vezessenek úgy, mint a nők"
2024.05.20 12:21Nincs szociális érzéke az önvezető autóknak
2024.05.20 08:18Már gyógyszereket is lehet 3D nyomtatni
2024.05.20 04:17Miért kell szabályozni a mesterséges intelligenciát? Elmagyarázzuk
2024.05.19 16:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Kitart a belső égésű motor mellett a Faurecia
A Faurecia a belső égésű motorok visszaszorulása ellenére sem kívánja feladni emissziócsökkentési megoldásokat kínáló üzletágát, mivel az még sokáig nyereséges marad, és hozzájárul az adósságcsökkentéshez – mondta az autóipari berendezéseket szállító cég vezérigazgatója.
"Több mint 65 százalékos piaci részesedésünk van, így nagyon nagy a valószínűsége annak, hogy az utolsó mohikánok leszünk, és ez elismerésre méltó" - mondta Patrick Koller vezérigazgató a 89. Párizsi Autószalon sajtónapjain.
"Más cégeknek be kell majd dobniuk a törülközőt, mert (a piacon) már nem lesz helyük a működéshez, és tekintve, hogy az ügyfeleknek beszállítóra van szükségük, így kapacitásbefektetés nélkül is visszaszerezhetünk piaci részesedést" - tette hozzá.
Lesz miből finanszírozni a növekedést
A vezető szerint a hosszú távú szerződésekkel operáló emissziókontroll üzletágból származó bevételek segíteni fognak a vállalatnak, hogy csökkentse adósságát, ami a Hella felvásárlásával keletkezett. Ahogy arról az autopro.hu is beszámolt, a tranzakcióval a legnagyobb autóipari beszállító csoport jött létre.
Az új Forvia Csoport, amelynek tevékenységi portfóliója immáron hidrogéntárolást, üléseket, beltéri felszereltségeket, világítást és kibocsátáskontrollt foglal magában, november 4-én mutatja be közép távú stratégiáját.
A Reuters cikke szerint vezérigazgató emellett megerősítette a Csoport azon célját, hogy 250 millió euró értékben realizáljon szinergiákat és egymilliárd eurónyi eszközt értékesítsen.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!