Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Világszínvonalú robotsebészet a Debreceni Egyetemen
2024.05.17 12:17A Peugeot nyolc év garanciát vezet be az elektromos autókra
2024.05.17 10:21A takarékosság bajnoka az Airbus helikoptere
2024.05.17 09:22Az EU is büntetővám bevezetését tervezi a kínai elektromos autókra
2024.05.17 08:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Erős évet zárt a Stihl Magyarországon
A cég hazai leányvállalatának éves forgalma tavaly meghaladta a 6 milliárd forintot az előző évi 5,87 milliárd forint után, az idei évre a vállalat 5 százalékos növekedést tervez.
Tervei szerint a mezőgazdasági, erdészeti és kerti gépeket gyártó cég idén az online jelenlétét erősíti, már országszerte 15 szakkereskedés csatlakozott a legújabb kereskedelmi rendszerhez, amelyben egységes online polcrendszert hoztak létre a partnerek számára, minden szakkereskedés külön webshopot üzemeltethet.
A 160 országban jelen lévő Stihl International GmbH 1991-ben alapította meg magyarországi leányvállalatát, hogy bevezesse a Stihl márkájú gépeket, majd biztosítsa ezek önálló kereskedelmét Magyarországon. Az akkor 8 fővel induló cégnek rögtön az első évben 102 millió forintos forgalma lett. Jelenleg 22 fővel, több mint 300 szakkereskedéssel dolgoznak, a vállalat forgalma az évek során több mint az ötvenszeresére növekedett.