Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Világszínvonalú robotsebészet a Debreceni Egyetemen
2024.05.17 12:17A Peugeot nyolc év garanciát vezet be az elektromos autókra
2024.05.17 10:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A BMW és a Daimler igényei alapján épült új gyártócsarnok Móron
Szinte sorban állnak a prémium kategóriás autógyártók az Adient hazai vállalatánál: a hosszú távú megbízások miatt jelentősen bővíteni kellett a kapacitásokat.
12 ezer négyzetméteres csarnokot adtak át a Székesfehérvár közelében található település ipari parkjában. Noha az Adient neve újként cseng a járműiparban - nem véletlenül, hiszen 2016-ban jött létre a beszállító -, a jogelőd vállalkozás már 2006 óta jelen van hazánkban. Autóülések készülnek majd az új létesítményben, kifejezetten az BMW és a Daimler megbízásaihoz igazodva zajlott a fejlesztés. A 47,5 millió eurós beruházás célja az egyre növekvő kereslet kielégítése: a cég képviselőinek tájékoztatása szerint ma minden harmadik újonnan készülő személyautóban az Adienttől származó ülésszerkezet található.
A csarnok felépítése 200 új munkatárs felvételét is magával vonzza, főként ülésállító mechanizmusok fognak a létesítményben készülni.
A vállalat a két említett német konszern mellett olyan OEM vállalatok számára is szállít alkatrészeket, mint a Rolls Royce, a Ferrari, de a Volkswagen csoport mellett Renault és Nissan modellekben is találkozhatunk Adient üléselemekkel. Globálisan évente több mint 25 millió autóülést állít elő az Adient, ehhez járul hozzá egyre növekvő mértékben a móri üzem.
Sorin Moisescu, az Adient operációs igazgatója |
- Mór kifejezetten alkalmas földrajzi elhelyezkedése és a megrendelők, autógyártók közelsége miatt arra, hogy itt bővítsük tevékenységünket - fogalmazott a csarnok ünnepélyes átadásakor Sorin Moisescu, az Adient operációs igazgatója.
- Magasra kell tennünk a minőségi mércét, ezt várják el tőlünk megbízóink. A teljes kapacitás elérésekor napi 90-100 ezer alkatrész festése valósul majd meg abban a csarnokrészben, ahol most a megnyitót tartjuk - tette hozzá Szentkuti László operatív menedzser, aki rámutatott: 2020-tól már várhatóan 6-7 másodpercenként fognak majd egy-egy alkatrészt a gyártósorról leemelni.
- Stabil lábakon állunk, ez főként meglévő munkatársaink tapasztalatának köszönhető. Keményen dolgoznak személyügyi munkatársaink, hogy megfelelő létszámú és felkészült új kollégákat vegyünk fel a következő években - közölte Gulyás Ervin, aki ugyancsak operatív menedzserként vesz részt a cég irányításában.
A rendezvényen elhangzott: a megrendelők részéről az az elvárás, hogy évente 2,5 millió ülésállító berendezés készüljön a móri gyárban.