Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Ön tudja, hogy miért levegővel töltjük fel az abroncsokat?
2024.05.05 08:18Az MI megmondja a politikai hovatartozását pusztán az arcára nézve
2024.05.05 04:20Már itt az autonóm rajzó robotméhecske, a BionicBee
2024.05.04 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Növelte eladásait a Porsche Hungaria
A Porsche Hungaria 2013-ban növelni tudta az általa forgalmazott gépkocsik számát. A megkötött szerződések 3 988 darabbal haladták meg a két évvel ezelőtti eredményeket, ami összesen 21 952 személyautó és haszonjármű értékesítését jelentette.
A kiszállításokat tekintve a cég két évvel ezelőtt 18 900 gépkocsival zárta az évet, 2013-ban pedig 20 702 darab, azaz 9,5 százalékkal több új gépkocsi értékesítését tudta megvalósítani. Ezáltal elérte a célul kitűzött 30 százalékos piaci részesedést.
Skoda Octavia |
A forgalomba helyezési adatok szerint a Skoda 10,61 százalékos, a Volkswagen 9,11 százalékos, az Audi 2,98 százalékos piaci részesedéssel zárta az tavalyi évet, míg a Seat az év második felében bemutatott új típusoknak köszönhetően 0,99 százalékra tudta növelni a hazai piacra került gépkocsik közötti piaci részesedését.
A márkák kiszállításait tekintve tavaly a Skoda és a Volkswagen végzett a hazai piac élén, egyaránt 11,7 százalékos piaci részesedést érve el. Az Audi is tovább erősítette vezető szerepét a prémium kategóriában. A kishaszonjárművek piacán a Volkswagen haszonjárművek a második helyen végzett 15,3 százalékos részesedéssel.
Valamennyi márka tavalyi eredményességében jelentős szerepe volt a céges és közületi flotta beszerzéseknek, ahol a Skoda lett az első, a Volkswagen pedig negyedik helyezést ért el. A kiemelkedően jó flotta-megrendelési arány mellett a 2013-as eredmények a 129 márkakereskedésből és 103 szervizből álló országos márkakereskedői hálózat eredményességét is mutatják.
A forgalomba helyezési statisztikák szerint tavaly az Octavia volt a legnépszerűbb típus, a piacra került 3 168 darab 5,64 százalékos piaci részesedést eredményezett.