Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Már itt az autonóm rajzó robotméhecske, a BionicBee
2024.05.04 12:22Hány éves korig szabad autót vezetnie az időseknek?
2024.05.04 08:21Drónokat vetnek be a graffitik eltüntetésére
2024.05.04 04:16Az EU az együttműködés hiányával vádolja a kínai gyártókat
2024.05.03 17:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A jövőnek épített raktárcsarnokot a Rudolph Győrben
A német tulajdonú logisztikai és szolgáltató vállalat eddig már két csarnokkal rendelkezett a városban, de a növekvő igények miatt újabb, közel 16 ezer négyzetméteres létesítményt emeltek.
Különleges hét zárul szeptember elején, hiszen kedden az Audi második logisztikai központját adták át a Rudolph új csarnokának szomszédjában, szerdán 9,3 milliárdos fejlesztést jelentett be a Bosch, csütörtökön megnyílt az Opel tudásközpontja, és lám, a péntek sem telt eseménytelenül.
A Rudolph Autóipari Logisztikai Kft. 14 ezer négyzetméteres raktárterülettel és 1800 négyzetméteres irodai komplexummal bővülő kapacitása egyértelműen válasz a jelen és a jövő kihívásaira. Nem csupán szállítmányozással foglalkozik a cég: járműipari részegységeket szerelnek, ügyintézéssel segítik partnereik munkáját, bérraktározást is vállalnak.
A megnyitó ünnepségen Kara Ákos államtitkár rámutatott: Németország az új ipari forradalom, az Ipar 4.0 zászlóvivője kíván lenni, a német partnercégek révén pedig Magyarország is sikeresen felzárkózhat az erősebb gazdaságokhoz. Ennek jegyében üdvözölte a politikus a német anyavállalat fejlesztési döntését, amely tovább erősíti a két ország közötti üzleti kapcsolatokat.
Kattintásra galéria nyílik |
Thorsten Rudolph, a Rudolph cégcsoport első embere beszédében kiemelte: Győr volt a konszern első igazi külföldi bázisa, sikertörténetet írtak ennek a lokációnak a fejlesztésével (fő partnerük természetesen az Audi Hungaria). Thorsten Rudolph szerint egyértelműen láthatóak a további fejlődési irányok, ezért szavaztak bizalmat az újabb befektetés révén Győrnek.
A hivatalos átadást követő napon családias rendezvényre gyűlik majd össze a csarnokba a cégcsoport valamennyi hazai munkatársa – összesen 1200 alkalmazott tartozik a magyar leányvállalatok kötelékéhez. Utána nem marad más feladat, mint áruval és munkatársakkal megtölteni a hazai járműipar további lendületes tevékenységeit szolgáló csarnokot.