Szolgáltatók Felejtsük el az árat, a jó fertőtlenítés az, ami számít

Felejtsük el az árat, a jó fertőtlenítés az, ami számít

autopro.hu/V.M. | 2020.10.13 06:18

Felejtsük el az árat, a jó fertőtlenítés az, ami számít

Fotó: Pexels

Az autókölcsönzők ügyfeleinek elsőszámú prioritásává a megfelelően fertőtlenített autók használata vált, míg az ár sokat vesztett jelentőségéből – derült ki egy brit felmérésből.

Hirdetés

A közösségi távolságtartást segítő intézkedések az autó átvételekor, vagy akár a bármiféle személyes érintkezés nélküli átvétel lehetősége ugyancsak kiemelt helyen szerepelnek a fontossági listán. Érdekes, hogy ugyanakkor a szájmaszk kötelező használata a járművekben már nem olyan fontos a potenciális ügyfeleknek. Hasonlóan alacsony fontosságot tulajdonítanak az árnak, ami a járvány előtt még az egyik legfontosabb szempont volt.

Az autók fertőtlenítésének fontossága tíz pontból 9,7-et ért el, majdnem egy teljes ponttal többet, mint a közösségi távolságtartás érdekében hozott változtatások.

A felmérést mögött álló, autókölcsönzők árainak összehasonlításával foglalkozó Stressfreecarrental, vagyis Stresszmentes Autókölcsönzés vezérigazgatója, John Charnock azt tanácsolja az autókölcsönzőknek, hogy minden egyes bérlés után alaposan fertőtlenítsék az autókat, és maguktól kínálják fel a személyes érintkezés nélküli átvételt.

Továbbá arra szólította a cégeket, hogy osszák meg fertőtlenítési praktikáikat. Követendő példaként említette azokat a vállalatokat, melyek már meglépték ezt, mint amilyen a Hertz is.

Itt a lehetőség az ügyfelek visszacsalogatására

A koronavírus-járvány nehéz helyzetbe hozta az autókölcsönzőket, mivel azok ügyfelei távol maradtak az utazási korlátozások bevezetését követően. A szektor egyik legnagyobb szereplője, a Hertz májusban csődvédelmet kért.

Az emberek most azonban tartanak a tömegközlekedés használatától, ahol nagyobb a megfertőződés veszélye, és inkább más, egyéni közlekedési módok után kutatnak. A Motoring Research cikke szerint az autókölcsönzőknek ez egy jó lehetőséget kínál az ügyfelek egy részének visszaszerzésére, feltéve, hogy megfelelő óvintézkedéseket honosítanak meg, amikről aztán hatékony kommunikációt is folytatnak.

Kiemelt Partnereink