Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Érkezik a csomagolóanyagok új korszaka
2024.05.18 12:20Mi történik, ha a repülőgépen megszűnik az áramellátás?
2024.05.18 08:18Díjazták a Hankook Tire elektromos buszokhoz készült gumiabroncsait
2024.05.18 04:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Visszaáll a megszokott munkarend a győri Audiban
Ismét három műszakos munkarendben termel hétfőtől az Audi Hungaria Zrt., visszatérve az egy műszakról, amelyet a félvezető alkatrészellátás akadozása miatti átmeneti termeléscsökkentés tett szükségessé.
Czechmeister Mónika felidézte, hogy a félvezetők iránti igények az elmúlt időszakban világszerte olyan mértékben növekedtek, amely az alkatrészszállítások kiesését vagy jelentős késését okozta. Ez hatást gyakorolt a világszerte működő autógyárak, így az Audi Hungaria működésére is: a fennakadások miatt január 18-tól egy műszakos munkarendet vezettek be a járműgyártásban.
A motorgyártás alapvetően a normál termelési rend szerint dolgozott, de átmeneti csökkentett termelés, részleges műszaklemondásokkal előfordult – mondta a vállalat kommunikációs vezetője az MTI-nek.
Hangsúlyozta, hogy az alkatrészellátás bizonytalanságait a jövőben sem tudják kizárni, ugyanakkor ennek a termelésre gyakorolt hatásait igyekeznek minimalizálni. A konszernnel közösen figyelik és elemezik a folyamatosan változó keretfeltételeket.
Teljes kapacitással folyik a munka
Kiemelte, hogy a járműgyártás rendelésállománya „rendkívül jó”, teljes kapacitással dolgoznak, hogy teljesíteni tudják vevőik megrendeléseit. Ennek érdekében a heti öt napos gyártás esetenként szombati termeléssel is kiegészül a következő időszakban, ezzel párhuzamosan a motorgyártásban is a tervek szerinti munkarendben dolgoznak.
A vállalat gyártási eredménye csökkent tavaly 2019-hez képest, a győri üzemben 1 millió 661 ezer motort gyártottak 2020-ban, 307.143 darabbal kevesebbet, mint 2019-ben, míg tavaly 155.157 jármű gördült le a gyártósorról, 9660 darabbal kevesebb, mint az előző évben.