Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Világszínvonalú robotsebészet a Debreceni Egyetemen
2024.05.17 12:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Javult a Huawei nyereségessége
Az értékesítési árbevétel 13,1 százalékkal 454 milliárd jüanra (64,90 milliárd dollár) nőtt az egy évvel korábbihoz képest, amikor 23,2 százalékos növekedést ért el a cég. A nyereségesség az idén 9,2 százalékra javult a tavalyi első félévi 8,7 százalékról.
Az első féléves eredmény jobbnak bizonyult az első negyedévinél, amikor egy százalékkal nőtt 182,2 milliárd jüanra a Huawei bevétele, míg 2019 első negyedévében 39 százalék volt a növekedés. A nyereségesség az első negyedévben 7,3 százalékos volt, kisebb az egy évvel korábbi 8 százaléknál.
A Huawei beszámolójában nem adott meg darabsznám szerinti értékesítési adatokat okostelefon eladásaira. Az amerikai IDC piackutató cég kimutatása szerint a Huawei 2020 első negyedévében 17,8 százalékos piaci részesedéssel a második legnagyobb okostelefon gyártó volt a világon a Samsung Electronics után és az Apple előtt.