Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Díjazták a Hankook Tire elektromos buszokhoz készült gumiabroncsait
2024.05.18 04:16A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Hibrid luxusautót vezet be az Audi
Kínai partnerével, a FAW-val közösen vezeti be a kínai piacra és csak a kínai piacra az Audi a hálózatból tölthető Audi A6 e-tron luxusautót. Az európai Audi A6 nyújtott tengelytávú változatát a legmodernebb akkumulátor-technikával és hibrid hajtáslánccal szerelik fel.
Audi A6 e-tron |
Az autó megalkotásakor nemcsak a motor kisebb károsanyag-kibocsátásának kényszere lebegett a tervező szeme előtt, hanem holisztikus megközelítéssel az egész autót az alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátás szükségletének rendelték alá.
Kínára szabták |
A kocsi elektromos hatótávját ötven kilométeresre ígéri az Audi. A nagy méretű szedánt a FAW-Volkswagen csangcsuni gyárában szerelik majd össze. Az Audi és a FAW szövetsége több mint 25 évre nyúlik vissza.
Nyújtott a tengelytávja |
A 2012-ben a Pekingi Autószalonon bemutatott A6 L e-tron Conceptbe a már akkor sorozatgyártásban levő A8 Hybrid és a 2013-ban az A6 Hybridben is bevezetett hajtásláncot építették be: a 211 lóerős kétliteres TFSI turbómotor mellé 70 kilowattos (95 lóerő) villanymotort társítottak.
Az A8-asból és az A6-osból ismerős hibrid kijelző |
Az A6 L 5,02 méter hosszú, 1,87 méter széles és 1,46 méter magas, 3,01 méter hosszú tengelytávval, a korábbi e-tron tanulmányokon már látott egyedi hűtőmaszkkal, turbinalapátként csavart küllőkkel ellátott 21 hüvelykes felnikkel, LED-fényszórókkal, krómcsíkos lökhárítóval és a műszerfalon a fordulatszámmérőt helyettesítő teljesítményjelzővel.