Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Érkezik a csomagolóanyagok új korszaka
2024.05.18 12:20Mi történik, ha a repülőgépen megszűnik az áramellátás?
2024.05.18 08:18Díjazták a Hankook Tire elektromos buszokhoz készült gumiabroncsait
2024.05.18 04:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az autókénál is jobb piacot talált a BMW
A bajor gyártó mostantól nagyobb figyelmet szán a motorkerékpár-divízióra, az évtized végére szeretnék elérni a kétszázezres értékesítést.
Nagy terveket szövöget a BMW motorkerékpárokkal foglalkozó üzletága, írja az Automobilwoche. A BMW Motorrad az elmúlt négy évben 50 százalékos értékesítési növekedést produkáló divíziójának első embere, Peter Schwarzenbauer elmondta, tavaly 137 ezer kétkerekű járművet adtak el, ezt a számot 2020-ra szeretnék kétszázezerre növelni.
A bajorok főleg az amerikai valamint a kínai piacban bíznak. Észak- és Dél-Amerikában a piaci részesedés megduplázását tűzték ki célul, az USÁ-ban ez az adat jelenleg 4 százalék.
Az eladások további növelése érdekében szélesítik a termékkínálatot, növelik a marketingkiadásokat és bővítik a kereskedői hálózatot. Brazíliában új üzemet is nyitnak, a néhány héten belül induló gyárban évente 12 ezer motorkerékpár készülhet.
Az alternatív meghajtású trendekből természetesen a motorok sem maradhatnak ki: a BMW szeptember végén a Párizsi Autószalonon mutatta be 160 kilométeres hatótávolságú elektromos robogóját.