Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Érkezik a csomagolóanyagok új korszaka
2024.05.18 12:20Mi történik, ha a repülőgépen megszűnik az áramellátás?
2024.05.18 08:18Díjazták a Hankook Tire elektromos buszokhoz készült gumiabroncsait
2024.05.18 04:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
88 százalék: felfedezték a vásárlók az Audi Q3-at
A tervek szerint nemsokára már Győrben készülő modell kezd felzárkózni a német gyártók rivális termékeihez, duplázáshoz közeli tempóval gyorsan apad a hátrány.
Tavaly nem volt túl erős éve az Audinak, már ami a Q3-as modell tengerentúli értékesítését illeti: akkor valamivel több mint 13 ezer ilyen autót adtak el a németek az USÁ-ban. Most azonban nagyon úgy tűnik, hogy az amerikai fogyasztók felfedezték maguknak a jövőben már a győri üzemben készülő modellt, hiszen 2016 első nyolc hónapjában 46 százalékkal több Q3-ast vittek haza a kereskedésekből. A trend ráadásul várhatóan tovább folytatódik, hiszen csak augusztust tekintve 88 százalékos volt a kis német SUV iránti keresletnövekedés.
A négykarikások idén január és augusztus között több mint 12 és félezer Q3-ra találtak vevőt, míg a BMW X1-ből 15.700 darab fogyott. A másik rivális német gyártó, a Mercedes-Benz a GLA modellből 15.300 példány adott el. A statisztikák szerint az Q3 eladási tovább nőnek, amivel az európai prémiummárkákhoz viszonyítva a mostani hátrány is még kisebbé válhat, írja az autonews.com.
Thiemo Rusch, az Audi of America értékesítési munkatársa szerint a cél az, hogy havonta kétezer Q3-ast értékesítsenek – ez nem csak a piaci részesedés erősítését és szilárdítását, de kiszámítható anyagi növekedést is lehetővé tenne.