Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Világszínvonalú robotsebészet a Debreceni Egyetemen
2024.05.17 12:17A Peugeot nyolc év garanciát vezet be az elektromos autókra
2024.05.17 10:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Hároméves növekedési pályán a Graboplast
A győri Graboplast Padlógyártó Zrt. 2013. évi nettó árbevétele 17 milliárd forint volt, az EBITDA 1 milliárd 830 millió forint, melyhez 650 millió forint adózás utáni eredmény társult. A világ 55 országába szállító, 93 százalékban exportra termelő cégcsoport már harmadik éve tartós növekedési pályán van.
A Graboplast világszerte több mint 800 üzleti partnerrel rendelkezik, a legnagyobb vásárlója egy kínai vállalat. A vállalat egyedülálló baktérium elimináló tulajdonságú Silver Knight padlótermékét a tavalyi évben több mint száz egészségügyi intézményben építették be, a vállalat további célja, hogy minél több hazai bölcsödébe, óvodába, iskolába és egészségügyi intézménybe kerülhessen ilyen tulajdonságokkal rendelkező termék.
A Graboplastnál a 2013-as év a környezettudatos fejlesztésekre és termékekre történő átállás éve volt. A vállalat a termelésben megszüntette a ftalátok felhasználását, és átadtak Tatabányán egy közel 600 millió forintos hulladék-újrahasznosító üzemet, amely a keletkező gyártási hulladékot és a selejtes termékeket újrahasznosítja. Idén a vállalat folytatja növekedési stratégiáját, és további forgalombővüléssel számol a cég vezetése.