Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Biciklikhez mutat be új villanymotort a ZF
2024.05.21 07:21A Tesla napelemes részlege lesz felelős a Supercharger-hálózatért
2024.05.21 06:16A Toyota ismét a legrosszabb autógyártó lett a klímalobbi terén
2024.05.21 04:20Most érdemes kábelgyártásra váltani!
2024.05.20 16:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Díjeső érte a Knorr-Bremsét
A HRKOMM Award 2023 versenyen a HR Excellence fődíjat és három további nívós elismerést gyűjtött be, a CSR Hungary pedig három kategóriában is a vállalatnak ítélte a CSR Hungary Díj 2023 védjegyet.
Az iparágában piacvezető világcég, a Knorr-Bremse vállalati stratégiájának alapvető alkotóeleme a felelősségteljes és fenntartható működés, amely az innovatív és környezetkímélő termékek gyártásától a munkatársakért és a közösségekért vállalat felelősségvállalásig terjed. A vállalat nemcsak a társadalmi felelősségvállalási programok támogatására, hanem a munkatársak aktív bevonására is nagy hangsúlyt fektet, ezen törekvését ismerte el mind a két pályázat szakmai zsűrije, s így összesen hat díjjal tüntették ki a társadalmi felelősségvállalási és közösségépítő tevékenységét.
A HR Excellence a HRKOMM Award, Magyarország egyik legrangosabb vállalati kommunikációs versenyének fődíja, amelyet ebben az évben a vasúti fékrendszereket fejlesztő és gyártó vállalat vehetett át. A fődíj mellé két másik elismerést is begyűjtöttek.
A társadalmi felelősségvállalás kategóriában az aranyérmet vitte el a Knorr-Bremse Budapest „Robotokkal a jövő mérnökeiért” című pályázatával, amelynek keretében eddig több mint 250 általános iskolás diákot vezetett be játékos módon a programozás világába. A diákok robotok programozásán keresztül sajátíthatják el az analitikus gondolkodás és a problémamegoldás alapvető lépéseit és ezzel betekintést nyerhetnek a mérnöki gondolkodásmódba is. Emellett a közösségépítő megoldás kategóriában a zsűri a vállalat „Bemelegítés” elnevezésű kampányát ezüst díjjal és különdíjjal is jutalmazta. A program 600-nál is több munkatársat mozgatott meg a vállalati Sportnapot megelőzően, és a sportolás népszerűsítése mellett a csapatépítést is elősegítette. A zsűri külön kiemelte, hogy a program a kampány minden dolgozói csoport körében nagy aktivitást váltott ki.
Díjak a fenntarthatóságért
A CSR Hungary a vállalati felelősség és fenntarthatóság erősítésére irányuló kezdeményezéseket díjazza. A Knorr-Bremse Budapest ezen a versenyen három programmal indult és mindhárom elismerésben részesült. A Junior kategóriában szintén a vállalat „Robotokkal a jövő mérnökeiért” díjazták.
A „Legjobb belső CSR megoldásokért” kategóriában a Lépj velünk! sportkihívás részesült elismerésben, melynek lényege a kollégák egészségmegőrzésének támogatása mellett a mozgássérült társaink segítése volt. A programban a Knorr-Bremse Budapest 145 munkatársa vett részt és összesen 11.200 órát sportoltak együtt, így a Suhanj! Alapítványt több mint 1 millió forinttal támogatta a Knorr-Bremse Budapest.
A zsűri azt is nagyra értékelte, hogy vállalat a társadalmilag fontos ügyekre jól megtervezett és okosan használt belső kommunikációs csatornákon keresztül hívja fel munkatársai figyelmét ezzel is ösztönözve a programokon való részvételt és bevonódást. A legjobb CSR kommunikációért járó díjat a zsűri szerint azzal is kiérdemelte a Knorr-Bremse Budapest, hogy az aktivitásokkal, kampányokkal nemcsak munkavállalóikat, de a társadalom szélesebb körét is érzékenyítette és ösztönözte arra, hogy fontos ügyek mellé álljanak.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!