Beszállítók Díjat vár az NNG

Díjat vár az NNG

autopro.hu | 2013.11.28 17:23

Díjat vár az NNG

A navigációval foglalkozó vállalatot választották Magyarország egyik Nemzeti Bajnokává a 2013/14-es European Business Awards keretein belül (EBA).

Hirdetés

Az NNG pályázati anyagát jelenleg szakmai zsűri vizsgálja, amely 2014 májusában fogja bejelenteni a BP Target Neutral Growth Strategy of the Year kategória Ruban d’Honneur státuszának nyertesét. Ezenfelül, a vállalat a Nemzeti Közösségi Bajnok címért is harcba száll az EBA nyilvános szavazati panelének keretein belül. A cég videója mely bemutatja a vállalat üzleti stratégiáját és sikereit jelenleg harminc nemzeti bajnokkal versenyez a címért.

Január 2-ig bárki leadhatja voksát a videóra.

A Superbrands által alapított MagyarBrands program keretében negyedszer értékelték a legtekintélyesebb magyar márkákat. Az NNG tevékenységét Innovációs Különdíjjal ismerték el.

Hatalmas megtiszteltetés számunkra a European Business Awards rövidlistájára kerülni. A rendkívül alacsony költségű megoldásaink lavinát indítottak az autógyártók és vásárlók körében, és örömünkre szolgál, hogy mindezt a European Business Awards is elismeri – mondta el Balogh Péter vezérigazgató.

Öt évvel ezelőtt, a legtöbb iparági szereplő úgy gondolta, hogy a navigációs megoldások a prémium kategóriás járművek extra szolgáltatásai maradnak a jövőben is, az NNG azonban máshogy tekintett a kérdésre. A vállalat új kategóriákat és szabványokat fejlesztett (LC – alacsony költségű és ULC – rendkívül alacsony költségű) forradalmasítva mindezzel az infotainment megoldásokhoz való hozzáállást. Az első, gyárilag NNG navigációval felszerelt jármű 2011-ben került forgalomba az európai és amerikai piacokon.

Dózsa Imre, az NNG marketingkommunikációs osztályának vezetője és Kövesdi György

Kiemelt Partnereink