Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Világszínvonalú robotsebészet a Debreceni Egyetemen
2024.05.17 12:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Díjat vár az NNG
A navigációval foglalkozó vállalatot választották Magyarország egyik Nemzeti Bajnokává a 2013/14-es European Business Awards keretein belül (EBA).
Az NNG pályázati anyagát jelenleg szakmai zsűri vizsgálja, amely 2014 májusában fogja bejelenteni a BP Target Neutral Growth Strategy of the Year kategória Ruban d’Honneur státuszának nyertesét. Ezenfelül, a vállalat a Nemzeti Közösségi Bajnok címért is harcba száll az EBA nyilvános szavazati panelének keretein belül. A cég videója – mely bemutatja a vállalat üzleti stratégiáját és sikereit – jelenleg harminc nemzeti bajnokkal versenyez a címért.
Január 2-ig bárki leadhatja voksát a videóra.
A Superbrands által alapított MagyarBrands program keretében negyedszer értékelték a legtekintélyesebb magyar márkákat. Az NNG tevékenységét Innovációs Különdíjjal ismerték el. |
– Hatalmas megtiszteltetés számunkra a European Business Awards rövidlistájára kerülni. A rendkívül alacsony költségű megoldásaink lavinát indítottak az autógyártók és vásárlók körében, és örömünkre szolgál, hogy mindezt a European Business Awards is elismeri – mondta el Balogh Péter vezérigazgató.
Öt évvel ezelőtt, a legtöbb iparági szereplő úgy gondolta, hogy a navigációs megoldások a prémium kategóriás járművek extra szolgáltatásai maradnak a jövőben is, az NNG azonban máshogy tekintett a kérdésre. A vállalat új kategóriákat és szabványokat fejlesztett (LC – alacsony költségű és ULC – rendkívül alacsony költségű) forradalmasítva mindezzel az infotainment megoldásokhoz való hozzáállást. Az első, gyárilag NNG navigációval felszerelt jármű 2011-ben került forgalomba az európai és amerikai piacokon.
Dózsa Imre, az NNG marketingkommunikációs osztályának vezetője és Kövesdi György |