Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Világszínvonalú robotsebészet a Debreceni Egyetemen
2024.05.17 12:17A Peugeot nyolc év garanciát vezet be az elektromos autókra
2024.05.17 10:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Bízza inkább a szakértőkre az informatikáját!
Az informatikai rendszerek támogatására és karbantartására irányuló szolgáltatások kiszervezése egy egyszerű, gyors és hatékony megoldás a költségek átláthatósága és az infrastruktúra teljesítményének növelése érdekében. Az informatikai erőforrások kiszervezése számos előnnyel jár, hiszen a kiszervezést választó cégek kizárólag alaptevékenységükre koncentrálhatnak, miközben az üzemeltetés fajlagos költségei alacsonyabbak és tervezhetők lesznek, a szolgáltatás minősége pedig jelentősen emelkedik.
Az üzemeltetési szolgáltatások kiszervezésén felül egyre népszerűbbek a teljes szolgáltatási platformok, amelyek esetében a komplett informatikai eszközparkot (végfelhasználói és szerver eszközök, felhő infrastruktúra) is biztosítjuk a vállalkozása számára egy havidíjas szolgáltatási konstrukcióban. Ebben az esetben az üzemeltető a számítógépektől kezdve a szervereken át akár nyomtatókig bezárólag beüzemeli és rendelkezésre bocsájtja és a szerződés teljes ideje alatt biztosítja az eszközök üzemszerű működését. A saját eszközparkkal ellentétben ez a konstrukció jóval költséghatékonyabb, kiszámíthatóbb, ráadásul a garanciális kérdések is jóval egyszerűbbek és gyorsabban orvosolhatók.
IT kiszervezés haszonérvei:
- Alacsonyabb üzemeltetési költség
- Előre tervezhető, ellenőrizhető, szerződésben meghatározott fix költségek
- Magasan kvalifikált rendszermérnökök, kiváló szakmai kompetencia háttér
- Az adott területre specializálódott szakmai partner révén, hosszú távon biztosítottá válik a kiszervezett terület ellátásához szükséges szakmai kompetencia (tudás-tőke)
- Homogén infrastruktúra és annak folyamatos felügyeletének köszönhető magas rendelkezésre állás
- Egyszerű hardverbővítés
- Átlátható és egyszerű garancia ügyintézés
- Szakemberek által személyre szabott hardveres környezet, mindig megfelelő teljesítmény
- Szerződésben garantált mérhető és számon kérhető szolgáltatási szintek
- Akár 24 órás rendszerfelügyelet
- Szabályozott belső eljárások, pontosan nyomon követhető folyamatok
- Pontosan dokumentált hibabejelentés, nyomon követhető javítási folyamatok
(x)