Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Új budapesti létesítményt avatott a Knorr-Bremse
2024.05.17 04:20Budapesten is bemutatkozik a legújabb Setra
2024.05.16 17:17Racionális döntés Magyarországon tartani a járműipari termelést
2024.05.16 16:26Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Csökkent 2009-ben a BMW nyeresége
Tavaly csökkent a BMW nyeresége, mert a válság miatt visszaesett a kereslet, s rontotta az eredményt a magasabb adó is.
A világ legnagyobb luxusautó-gyártója 210 millió euró adózott nyereségre tett szert az egy évvel korábbi 330 milliót követően. Az adózás előtti eredmény 17,7 százalékkal 413 millió euróra emelkedett 351 millióról. A bevétel 4,7 százalékkal 50,6 milliárd euróra esett.
A Mini és Rolls Royce márkákat is forgalmazó német vállalatcsoport az idén 1,3 millió autó eladását tűzet ki célul. A BMW 1,29 millió autót adott el 2009-ben, ami 10,4 százalékos csökkenés a megelőző évhez képest.