Hatékony toborzás az autóiparban

Szerző: autopro.hu | 2017.02.01. 11:26

Az autopro.hu a múlt év májusában indított karrier oldalával egyedülálló megoldással szolgált autóipari ügyfelei számára a munkaerő toborzásában.

A portál látogatóinak száma január hónapban meghaladta a 100 ezret, amely mintegy 60%-kal meghaladja az előző évi mutatót. Ez az autóipari információk iránt érdeklődő látogatószám biztosítja, hogy az oldalon elhelyezett álláshirdetések felkeltsék az olvasók érdeklődését. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az autopro.hu ügyfelei többféle megjelenési formát alkalmazva hatékonyan érik el a potenciális munkaerőt.

Ennek alapja:

  1. a nagyszámú látogató az autóiparból
  2. a portálon található cikkekből az érdeklődő informálódhat a hirdetőkről
  3. az érdeklődő közvetlenül felveheti a kapcsolatot a hirdetővel 
  4. az álláshirdetések nagy része nem anonim, a hirdető egyben a leendő munkahely is.
Az álláskereső a hirdetőről az autopro.hu portálon megjelent cikkekből is informálódhat.

Az autopro.hu-n megjelenő álláshirdetések hatékonyságát jelzi, hogy a hirdetőről megjelenő cikkekhez rendelt álláshirdetésekre az érdeklődés háromszor nagyobb volt, mint csak az autopro.hu/karrier aloldalon elhelyezett hirdetések iránt. Egy-egy cikk olvasottsága jóval meghaladta a 3000-et és a hozzákapcsolt –alatta megjelenő – álláshirdetés látogatottsága a megjelenés napjaiban százas nézettséget ért el. A hirdetők HR témában megjelenő cikkei és az azok alatt megjelenő hirdetések igencsak hatékonynak bizonyultak az olvasottsági mutatók alapján: a Melecs béremeléséről szóló híre közel tízezer, az Opel női munkavállalóiról publikált cikke 8000, míg a Benteler foglalkoztatáspolitikájáról megjelent írása mintegy 5000 olvasót érdekelt.

A hirdetőről készült cikk alatt a cég állásajánlatairól is tájékozódhat az olvasó.

A rendszeresen megjelenő vállalkozásoknál az autopro.hu employer branding közvetítő is a hagyományos B2B kommunikáción túlmenően. Az autóiparhoz kötődő cégek száma az autopro.hu online cégkatalógusa alapján meghaladja az 1000-et, ezek tevékenységéről folyamatosan jelennek meg új információk rövid hír, interjú vagy videó formában, melyek az érdeklődőt segítik a hirdető cégről való tájékozódásban. Az autopro.hu tapasztalatai egyértelműen bizonyítják, hogy az employer branding és az álláshirdetés kombinációja nem csak az új munkatársak elérésének esélyét növeli, hanem a sikeres toborzás záloga is egyben.

A részletekkel kapcsolatban keresse a karrier oldal projektvezetőjét, Fodor Lászlót a 0670/779-1548-as telefonszámon vagy a fodor@autopro.hu e-mail címen!

Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink