Szolgáltatók Megnyitotta kapuit Kína második legnagyobb szalonja, a Guangzhou Auto Show

Megnyitotta kapuit Kína második legnagyobb szalonja, a Guangzhou Auto Show

autopro.hu/H.J. | 2019.11.30 11:07

Megnyitotta kapuit Kína második legnagyobb szalonja, a Guangzhou Auto Show

Megnyitotta kapuit Kína második legnagyobb szalonja, a Guangzhou Auto Show. Az érdeklődők november 22. és december 1. között látogathatják a kiállítást.

Hirdetés

Az évente több mint 900 ezer látogatót fogadó rendezvényen az érdeklődők megismerkedhetnek a legfrissebb trendekkel és irányokkal, amelyek a kínai autópiacot uralják. A kínai és tengerentúlról érkező vállalatok 15 csarnokot töltenek meg, köztük számos luxusautó márkával – mint például az AMG, az Aston Martin, a Bentley, a Lamborghini, a Lotus, a Maybach, a McLaren, a Porsche és a Rolls-Royce.

Beindultak a kínai gyártók

A kiállításon egymást követik az újabbnál újabb kínai márkák – és már nemcsak az autók megjelenése, hanem a márkák színvonala is felhívja magára a figyelmet. A kiállított modellek mellett különböző interaktív élményekkel, játékokkal, bemutatókkal, előadásokkal csalogatják a standokhoz az érdeklődőket. A többnyire robosztus megjelenés mellett a modellek belső kialakítása egyértelműen a kínai vásárlók igényeit tükrözi - nagy kijelzők, érintőképernyő és csatlakoztathatóság.

Byton M-Byte

A kínai székhelyű vállalat elektromos SUV modellje 35 perc alatt 80 százalékos töltöttségi szintet ér el. A tulajdonos otthon is töltheti az autót, de egy online térkép segítségével bárhol megtalálhatja a legközelebb fekvő töltőállomást is.

A modell belső tere a jövő technológiáit képviseli. Az oszloptól oszlopig húzódó hatalmas érintőképernyős műszerfal mellett a kormányban is, illetve a vezető ülés karfájában is megtalálható egy kisebb kijelző. A két első ülés háttámláján lévő elektromos képernyők segítségével pedig a hátul utazók is könnyen használhatják az infotainment rendszert.

Denza X

Sok más gyártóval együtt a Daimlernek is van érdekeltsége a kínai piacon – a Daimler és BYD együttműködéséből született Denza márka legújabb modellje, a Denza X a kiállításon debütált. A kínai SUV plug-in hybrid és teljesen elektromos verzióban is elérhető, a modellt a Mercedes-Benz tervezte. A 7 üléses verzióban is elérhető teljesen elektromos autó 520 km megtételére képes, 0-ról 100-ra pedig 4,3 másodperc alatt gyorsul. Belső tere hatalmas érintőképernyős műszerfallal, illetve kamerákkal van felszerelve. Kezdő ára közel 37 ezer eurónak felel meg.

Próbálkoznak az európai luxusmárkák is

Az európai prémium kategóriás gyártók megpróbálják felpörgetni kínai üzletüket. A helyi igényeket már jól ismerő márkák modelljei nevében egytől-egyig szerepel az L betű – ez utal az autók hosszúságára, illetve a nagyobb hátsó lábtér kialakítására. Ma már különféle európai prémium autók L változatai is megtalálhatók a kínai piacon, ideértve a BMW 3-sorozat, az Audi A4, a Mercedes-Benz E-osztály, a Volkswagen Tiguan, valamint a Jaguar XF modelleket.

Az Audi a kizárólag Kínában értékesített A6L modelljével érkezett a kiállításra, mely több mint egy évtizedes sikeres jelenlétet tudhat magáénak az országban.

A Toyota kisbuszának ára a csillagos egekben

A kínai ügyfelek egyik legkedveltebb márkája a Toyota. A Toyota Alphard kisbuszra pedig annyira nagy az érdeklődés, hogy akár felárat is fizetnek érte az érdeklődők, hogy előbb hozzájussanak. A kiállításon a márka bemutatta az Alphard utódját, a Vellfire-t.

A tolóajtós modell második sorában két hatalmas bőrülés található, amely praktikusság szempontjából korántsem jeleskedik, hiszen óriási helyet foglalnak el a „fotelek”. A luxusmodellhez mélyen a zsebbe kell nyúlni, ára meghaladja a 150 000 eurót is, ennek ellenére a kereslet így is meghaladja a kínálatot.

Az Aston Martin DBX világpremierje

Néhány nappal ezelőtt debütált az Aston Martin DBX modellje. A 4.0 literes V8-as turbófeltöltős motorral felszerelt modell 4,5 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, maximális sebessége pedig eléri a 291 km/h-t.

Képek: facebook.com, twitter.com

Kiemelt Partnereink