Eseménynaptár

Direkt kommunikáció az autóiparban

RENDEZVÉNYEK / KÉPZÉSEK   Konferencia
Dátum 2011.02.24 09:30 - 2011.02.24 15:45 (Csütörtök)
Időtartam   6h 15m
Helyszín Magyar Posta székház, 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.

Az utóbbi években komoly kihívásokkal szembesülő autóipar számára előtérbe kerültek azok a kommunikációs eszközök, melyek a korábbinál nagyobb hatékonysággal teszik lehetővé a célcsoport elérését és a vásárlók meggyőzését.
A piac szereplői felismerték, hogy megoldást a direkt marketing eszköztára jelenti, mely a fogyasztók közvetlen elérését és személyes igényeiknek megfelelő ajánlatok eljuttatását teszi lehetővé.

Fontos azonban ezen kommunikációs eszközök hozzáértő módon történő alkalmazása, ugyanis a kéretlen levelek/spamek számának növelése és a tolakodó telefonhívások, sms üzenetek használata az eredményesség ellen hat, ráadásul a szakma megítélését is rontja.
A Direkt Marketing Szövetség, éppen erre való tekintettel, kiemelt feladataként kezeli azon szakterületek tájékoztatását, amelyek a direkt marketing online vagy offline eszközeit is beemelik, vagy már beemelték kommunikációs eszköztárukba. Most az autóipart vesszük \"górcső\" alá, amikor egynapos szakmai rendezvény formájában, szakértők bevonásával adunk tájékoztatást a piac jelenségeiről és az azokhoz jól igazítható direktkommunikációs megoldásokról elméleti és gyakorlati előadások formájában.

Kiemelt Partnereink