Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Hány éves korig szabad autót vezetnie az időseknek?
2024.05.04 08:21Drónokat vetnek be a graffitik eltüntetésére
2024.05.04 04:16Az EU az együttműködés hiányával vádolja a kínai gyártókat
2024.05.03 17:17A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Íme, az új négykarikás hungarikum
Az Audi közzétette az első arculati vázlatot a teljes egészében Győrben készülő TT modell harmadik generációjáról.
Az új járművet idén márciusban, a Genfi Autószalonon mutatják be. Az autó teljes egészében Győrben, az Audi Hungaria 2013-ban megnyitott új járműgyárában készül majd. Itt préselik a karosszériát, itt szerelik össze, itt lakkozzák, majd szerelik készre az autót.
Magyar gyárban készül a harmadik generációs TT |
A kompakt sportautó harmadik generációján a formatervezők az 1998-as első TT-nemzedék számos formai ötletét is újrafogalmazták, mégpedig kimondottan dinamikus és részletgazdag stílusban.
Az új Audi TT elején a vízszintes vonalak dominálnak, Singleframe hűtőrácsa széles és lapos rajzolatú. A motorházfedélen V-alakban két határozott kontúrvonal húzódik. Újszerű a négy karika elhelyezése is, amelyek ezúttal a motorházfedél közepén, az R8 modellekkel egyértelmű rokonságra utalva kaptak helyet.
A nagyméretű légbeömlő nyílásokat bordák tagolják. A fényszórók szintén e motívumot ismétlik, s elválasztó bordák osztják meg őket, amelyek a nappali menetfényt sugározzák. Extraként a fényszórók LED-technikájú, vagy Matrix LED kivitelben is rendelhetők, utóbbi esetben a távfényt egyenként szabályozható fénykibocsátó diódák állítják elő.
Az új kupé számos részletében az első generáció klasszikus dizájnját idézi. A küszöb kontúrja határozott fénytörési élt formáz. Az utastér lapos üvegezett felülete szintén önálló geometriai test benyomását kelti. Az enyhe töréssel futó C-oszlopok nyomán a TT erőteljes hatást kelt.
Hátul szintén vízszintes orientáltságú vonalak emelik ki a TT sportos szélességét. A hátsó lámpatestek bordái a fényszórók hasonló motívumait idézik. A hátsó lámpák folytonos világítási képe az Audi további újdonsága, köztük a karcsú sávként húzódó harmadik féklámpa biztosít összeköttetést. A kipufogórendszer mindegyik motorváltozatnál a diffúzorba integrált két nagyméretű, kerek végcsőben zárul. A TTS, mint az Audi minden S-modellje, négy végcsövet kap.
Utasterében szintén a könnyed vonalvezetés emeli ki az új Audi TT sportautó-karakterét. A középkonzol és az ajtókárpitok folyamatos, egymással összhangban álló formákat alkotnak.
Az Audi TT kívül és belül egyaránt továbbfejlesztve, ikonikus sportautóként mutatkozik be. A felületek sajátos összjátéka a teljes karosszérián sajátos feszültséget teremt.
|