Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Komoly tervei vannak az IT-vel a magyar kormánynak
2024.04.26 16:23Továbbra is kudarc a Ford e-autós részlege
2024.04.26 15:21Ismét a legvonzóbb magyar munkahelyek között a Mercedes
2024.04.26 13:19Hatékonyabb invertereken dolgozik a Fraunhofer
2024.04.26 12:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Megint Opel: a fúzió azonnali eredménnyel járna a PSA vezér szerint
A már tíz éve veszteséges és évente mintegy egymilliárd eurót elnyelő Opelről szólva a vezérigazgató megjegyezte, hogy a vállalatnak most segítségre van szüksége, mert nagyon hasonló helyzetben van ahhoz, mint amiben négy évvel ezelőtt a PSA volt.
Azonnali megtakarítással és értékteremtéssel járna az Opel akvizíciója és márkáinak integrálása a PSA csoportba a konszern vezérigazgatója, Carlos Tavares szerint.
A vezérigazgató Párizsban elemzők és újságírók előtt annak a meggyőződésének adott hangot, hogy a General Motors német Opel és brit Vauxhall márkái a francia autóktól egyébként ódzkodó vásárlókkal egészíthetik ki a PSA ügyfélkörét, ugyanakkor nagy megtakarításokat is hoznak technológiai területeken.
"A német Opel márka és a mi három márkánk ügyfélkörének preferenciái jól kiegészítik egymást" - fogalmazott, a francia csoport Peugeot, Citroen és DS márkáira utalva. Az egyesüléstől a PSA évi 1,5-2 milliárd eurós megtakarítást vár, valamint 2020-2022-re évi ötmilliós autóeladást, ami a Volkswagen után a második legnagyobb európai autógyártóvá tenné.
A már tíz éve veszteséges és évente mintegy egymilliárd eurót elnyelő Opelről szólva a vezérigazgató megjegyezte, hogy a vállalatnak most segítségre van szüksége, mert nagyon hasonló helyzetben van ahhoz, mint amiben négy évvel ezelőtt a PSA volt. "Úgy gondolom tudunk rajta segíteni" - mondta. A PSA a 2014-es csődközeli helyzetből a francia állam és kínai befektetők tőkejuttatásával Carlos Tavares vezetésével vált nyereségessé. A csoport 2016-ban hat százalékos bevételarányos jövedelmezőségre tett szert, ami rekordmagas a cég történetében.