Ügyfélkapcsolat nincs, ügyfélélmény van
A cégvezetők 80 százaléka úgy hiszi, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt nyújtják, de ezzel a fogyasztók mindössze 8 százaléka ért egyet.
2019.07.17 16:08
Nem elég a technológiai beruházás, a céges kultúrát is fejleszteni kell
Az embereknek a gépekben nem ellenséget, hanem kollégát kell látniuk.
2019.07.05 11:57
Vezess, és közben fizess!
Az elektronikus fizetés is beépül a műszerfalba, nagy az esély, hogy ujjlenyomat-olvasó is lesz a gombok mellett.
2019.03.02 05:03
Milliárdokból fejlesztenek mesterséges intelligenciát és felhőt
Az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion ötmillió dollárt (körülbelül 1,24 milliárd forint) fektet a a budapesti székhelyű, big data és üzleti intelligencia szolgáltatásokat nyújtó Starschema Kft.-be.
2018.02.21 15:26
Az Ipar 4.0 jelentős változást hoz a munkakultúrában is
Napjainkban egyre többet hallunk az Ipar 4.0-ról, azaz a negyedik ipari forradalomról. Arról, hogy a centralizált irányításról decentralizált folyamatokra térünk át, és az intelligens termékek veszik át az ellenőrző és logisztikai szerepeket.
2017.05.12 10:55
Hiba lenne garanciát tervezni kockázatelemzés nélkül
A vásárlók szívét megdobogtató javítási kötelezettségek vállalásával jelentős jövőbeli terheket vehet a nyakába egy autógyártó, így a vonatkozó előrejelzések szinte sosem lehetnek elég körültekintőek.
2016.03.04 15:09
Ez történt a 28. héten a magyar járműiparban
Távozik a győri autógyár vezetője, munkatársakat keres az NNG és a Nemak is. Superb kombit és Tourant teszteltünk, kiveséztük a görög válság járműipari hatásait. Interjút közöltünk az Alstom és az Aventics hazai vezetőjével is.
2015.07.10 16:06
Az üzleti intelligencia mérhető versenyelőnyt biztosít
Tucatnyi éve alkalmazzák a cégek többé-kevésbé sikeresen a BI és adatelemző módszereket, ám aki nem akar lemaradni, annak érdemes szintet lépnie, különösen a járműiparban.
2015.07.06 10:14