üzleti intelligencia

Ügyfélkapcsolat nincs, ügyfélélmény van

A cégvezetők 80 százaléka úgy hiszi, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt nyújtják, de ezzel a fogyasztók mindössze 8 százaléka ért egyet.

autopro.hu | 2019.07.17 16:08

Vezess, és közben fizess!

Az elektronikus fizetés is beépül a műszerfalba, nagy az esély, hogy ujjlenyomat-olvasó is lesz a gombok mellett.

autopro/S.K. | 2019.03.02 05:03

Az Ipar 4.0 jelentős változást hoz a munkakultúrában is

Napjainkban egyre többet hallunk az Ipar 4.0-ról, azaz a negyedik ipari forradalomról. Arról, hogy a centralizált irányításról decentralizált folyamatokra térünk át, és az intelligens termékek veszik át az ellenőrző és logisztikai szerepeket.

Egyed Orsolya | 2017.05.12 10:55

Hiba lenne garanciát tervezni kockázatelemzés nélkül

A vásárlók szívét megdobogtató javítási kötelezettségek vállalásával jelentős jövőbeli terheket vehet a nyakába egy autógyártó, így a vonatkozó előrejelzések szinte sosem lehetnek elég körültekintőek.

autopro.hu | 2016.03.04 15:09

Ez történt a 28. héten a magyar járműiparban

Távozik a győri autógyár vezetője, munkatársakat keres az NNG és a Nemak is. Superb kombit és Tourant teszteltünk, kiveséztük a görög válság járműipari hatásait. Interjút közöltünk az Alstom és az Aventics hazai vezetőjével is.

autopro.hu | 2015.07.10 16:06

1

Kiemelt Partnereink