Beszállítók A Chrysler volt igazgatójával erősít az NNG

A Chrysler volt igazgatójával erősít az NNG

autopro.hu | 2014.02.20 13:06

A Chrysler volt igazgatójával erősít az NNG

Három új vezetővel bővült a menedzsment, akiktől a globális autóipari, valamint a japán piaci pozíció további fejlesztését várja a vállalat.

Tapasztalt szakemberek érkeztek 2014 januárjában az NNG vezetői csapatába. Kégli Zoltán a connected services, Jim Robnett – volt Chrysler-igazgató – az autóipari kapcsolatok igazgatói, míg Ikeda Heisuke az autóipari kapcsolatok japán területi igazgatói pozícióját kapta meg.

Kégli Zoltán

Kégli Zoltán igazgató a connected services terület vezetését veszi át. Általános trend az autóiparban a connected szolgáltatások szerepének növekedése, mely szolgáltatások vezeték nélküli hálózaton keresztül tesznek elérhetővé tartalmakat, frissítéseket és térképeket a földrajzi alapú alkalmazások számára. Az új vezető feladata, hogy az NNG-nél a kezdetektől létező területnek megfelelő súlyt biztosítson a teljes fejlesztési folyamat során, és lehetővé tegye, hogy az továbbra is az innováció egyik motorja legyen.

– Azért dolgozom, hogy a legmagasabb minőségi elvárásoknak is megfelelő, jövőbe mutató megoldásokat nyújtsunk ügyfeleinknek. A connected szolgáltatások komoly hozzáadott értéket képviselnek, amelyek alapvetően fogják meghatározni az NNG sikerességét az elkövetkező időszakban. Célunk, hogy a jelenleginél is integráltabb üzleti modellt hozzunk létre, amelyben ez a terület a stratégiai tervezés és termékfejlesztés szerves része – mondta a szakember.

Jim Robnett

A Chrysler Uconnect Systems and Services korábbi igazgatója, valamint a Nokia korábbi értékesítési és marketing igazgató-helyettese, Jim Robnett az autóipari kapcsolatokért felelős igazgatóként csatlakozik az NNG csapatához. Az új vezető a vállalat tanácsadói és partneri szerepét fogja támogatni autóipari ügyfelei körében. Ezzel a lépéssel az NNG az autógyártókkal való párbeszéd elmélyítését célozza, kiemelve a különböző autóipari szegmensek számára a navigációban rejlő lehetőségeket.

– Több mint 15 éve foglalkozom beépített navigációs megoldásokkal. Úgy gondolom, az elmúlt időszakban a navigációs iparág nem mindig végzett jó munkát a vásárlók kiszolgálásában. A navigációra túl sokszor tekintünk drága extraként, amely ráadásul nem is feltétlenül felel meg a vásárlók igényeinek. Főleg, ha friss adatokról és könnyen alkalmazható keresési és beviteli lehetőségekről van szó. Éppen ezért, ha az autógyártók folytatni szeretnék termékeik beépített navigációs megoldásokra és helyadatokra alapozott fejlesztését, szükségük lesz olyan partnerekre, mint az NNG – nyilatkozta Jim Robnett.

Ikeda Heisuke

A közelmúltban az NNG kiemelt figyelmet fordított új piacok meghódítására. Az expanzió egyik kiemelt területe a japán piac. Ennek egyik fontos lépéseként, területi igazgatóként Ikeda Heisuke csatlakozik a vállalathoz. A Japánban állomásozó igazgató a vállalat márkaépítéséért, piaci jelenlétének erősítéséért, illetve a japán piacokra szánt szoftverek fejlesztésének felügyeletéért lesz felelős.

– Az NNG által biztosított rugalmas és globálisan is jelentős megoldásoknak köszönhetően a vállalat különleges helyzetben van a japán piacon. Hiszem, hogy ez a pozíció hozzásegíti a vállalatot ahhoz, hogy első körös japán autóipari beszállítók és autógyártók kiemelt partnerévé válhasson. Célom, hogy a japán gyártók számára naprakész, új generációs navigációs megoldásokat szállítva elégíthessük ki a vásárlók igényeit – fogalmazott Ikeda Heisuke.

Kiemelt Partnereink