Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Számos újítással készül az idei szezonra a BME Formula Racing Team
2024.04.25 16:20Ellentmondásosak a számok az abroncs-értékesítésben Európában
2024.04.25 15:23Rekordot döntött a Toyota
2024.04.25 13:23Hússzorosára nő a hazai ipar energiatárolói kapacitása
2024.04.25 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Zenelejátszó szolgáltatást indít a Tesla
Mi állhat a vállalat elsőre értelmetlennek tűnő döntése mögött?
Számos zenei kiadóval folytat tárgyalásokat az amerikai elektromosautó-gyártó, hogy azok zenéit a vállalat saját, készülő zenelejátszó szolgáltatásán hallgathassák majd a Tesla tulajdonosok. Rögtön felmerül a kérdés, hogy miért nem használja egyszerűen valamelyik erre jelenleg is alkalmas, és szinte mindent lefedő zenei kínálattal rendelkező Spotify-t, Apple-t, vagy a Google Play Musicot.
Nulláról felépíteni egy zenemegosztó szolgáltatást, úgy, hogy az versenyképes legyen azokkal szemben, akik ezt csinálják évek óta, nem egy egyszerű feladat, ráadásul sokan már megszoktak bizonyos programokat, és esetleg azokon tárolnak több száz, vagy ezer zeneszámot. Az Apple-nek is évek kellettek, hogy feltöltse digitális könyvtárait, és ilyen széles zenei kínálatot nyújtson, és még nem is beszéltünk a projekt komoly költségeiről.
Az egész tervből egy komoly előnye származhat a Teslának: a szabadság, vagyis hogy egyetlen másik céghez sem kötődik majd ezen a téren. Lesz egy saját, házon belüli szolgáltatása. A kérdés csak az, hogy ez megéri-e az említett negatívumok ellenére is – olvasható az autoblog.com cikkében.