'bér'

Munkabér, új csarnok vagy Ipar 4.0? – ezek a magyar beszállítók kihívásai az autóiparban

A magyar autóipari beszállítók számára a legfontosabb kérdések a munkaerő és az Ipar 4.0 körül forognak napjainkban. De szabad-e kiragadni ezeket a kérdéseket az autóipar fejlődése, változása okozta folyamatokból? Az autóipar óriási átalakulás közepén van. Az OEM-eknek választ kell adni az egyre bonyolultabb végtermék- és költségprés ellentmondására, a digitális igények kielégítésére, a piacok átalakulásra és az ipari központok változására.

Author: Techman | 2017.06.19. 06:37

Bérkörkép: a villamosmérnökök fizetése nőtt a legnagyobbat

Minden piaci szereplő számára fontos a bérek követése: munkaadóként és munkáltatóként is érdemes tisztában lenni azzal, forintosítva mit jelent egy-egy pozíció. A Hays Hungary azt vizsgálta, az elmúlt öt évben, hogy változtak a bérek az egyes mérnöki területekre lebontva.

Author: autopro.hu/P.M. | 2017.05.23. 09:34

Bérmegállapodás az Autolivnél: a szakszervezet elment a falig

Hivatalosan még nem történt meg a bejelentés, de a múlt hét második felében megállapodott a bérfejlesztésről a sopronkövesdi Autoliv Kft. vezetése és a szakszervezet, illetve az időközben megalakult sztrájkbizottság. Az egyezség szerint 20 ezer forintos alapbéremelés jár mindenkinek.

Author: Wurmbrandt András | 2017.04.26. 08:27

Régiós bérek az autóiparban – magyar vs. szlovák fizetések

A Szlovák Autóipari Szövetség arra figyelmeztetett, hogy 2020-ra akár 14 ezer munkavállaló is hiányozhat a szlovák autóiparból. Logikus megoldásnak tűnik, ha a közeljövőben ráígérnek a magyar fizetésekre?

Author: Pardavi Mariann | 2017.04.03. 13:00

Bodnár Sándor: Kannibalizmus zajlik az autóipari munkaerő piacán

A Hays Hungary szakértője szerint ma a legfontosabb megtartani a jó munkaerőt, csak utána érdemes új kollégák felvételében gondolkodni. A munkavállalók egyre válogatósabbak, és meg is tehetik, hogy magasabb elvárásokkal éljenek.

Author: Gégény István | 2017.03.31. 06:31

Akár 15 millió forintra is büntethetik a bejelentést elmulasztó fuvarozókat az osztrákok

A munkáltatóknak még indulás előtt kell bejelenteniük a járművezetőket az osztrák pénzügyminisztérium internetes felületén. Aki ezt elmulasztja, első alkalommal 20 ezer, minden további esetnél akár 50 ezer eurós bírságot kaphat munkavállalónként. Ez 6 és 15 millió forint között mozog - hívta fel a figyelmet a WebEye piaci visszajelzések alapján.

Author: MTI | 2017.03.23. 08:35

Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink