'marketing'

Mérnökök helyett egy teljes családdal tesztel a Volvo

Zárt tesztpálya? Ugyan, kérem! A svédek szerint itt az ideje, hogy az önvezető tesztautókban ne adatokat elemző szakemberek gyűjtsék a tapasztalatokat, hanem egy átlagos család, hétköznapi feltételek mellett.

Author: autopro.hu/B.B. | 2017.01.12. 14:30

A Mazda lehet az autózást szeretők mentsvára

Miközben a legtöbb gyártó a jövőben utassá visszafokozott sofőrök idejének minél hasznosabb eltöltését igyekszik megoldani, a Mazda egyelőre köszöni, nem kér az önvezetésből. Minderre marketingstratégiát is épít.

Author: autopro.hu/B.B. | 2017.01.07. 06:31

Mozdonyként is jól teljesít a Land Rover

Néhány technikai átalakítás segítségével összesen 108 tonnás vasúti kocsik elé fogták a SUV-ot. Újabb kreatív reklámfilmet mutatunk.

Author: autopro.hu/B.B. | 2016.06.22. 12:17

1,6 millió kilométerért jár az ingyen új autó

Nem várt meglepetésben volt része egy amerikai Toyota-tulajdonosnak: egymillió megtett mérföld után a gyártó a hűséges modell legújabb verziójával ajándékozta meg vásárlóját.

Author: autopro.hu/B.B. | 2016.05.17. 08:53

A VW begyújtja a marketingrakétákat

Miközben a német járműipar reklámköltségei alig növekedtek, a gyártó 11 milliárd forinttal többet szánt autóinak népszerűsítésére.

Author: autopro.hu/B.B. | 2016.05.06. 08:15

Új jelvényt kap a Mazda

A japán gyártó aprónak tűnő változtatást végzett a márka logóján: az újítással az innovatív gondolkodásmódot szeretnék az eddigieknél is jobban kihangsúlyozni.

Author: autopro.hu/B.B. | 2016.04.14. 10:45

Ezért süllyedt el a Volkswagen zászlóshajója?

Bár a német gyártó a luxusautók közé szánta, a Phaeton nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Sokak szerint ennek az autó emblémája az oka, ám az utolsó döfést a dízelbotrány adta a típusnak.

Author: autopro.hu | 2016.03.17. 12:54


Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink