'marketing'

Új szlogenre és logóra vált az Opel (videóval)

„The future is everyone’s” , azaz „A jövő mindenkié”- így szól a közelmúltban a GM tulajdonából a PSA csoporthoz került Opel új szlogenje. De nem csak a „Wir leben autos” (Autókért élünk) jelmondatot cserélik le, hanem a logón is változtatnak.

Author: autopro.hu/V.V. | 2017.06.16. 14:03

Mérnökök helyett egy teljes családdal tesztel a Volvo

Zárt tesztpálya? Ugyan, kérem! A svédek szerint itt az ideje, hogy az önvezető tesztautókban ne adatokat elemző szakemberek gyűjtsék a tapasztalatokat, hanem egy átlagos család, hétköznapi feltételek mellett.

Author: autopro.hu/B.B. | 2017.01.12. 14:30

A Mazda lehet az autózást szeretők mentsvára

Miközben a legtöbb gyártó a jövőben utassá visszafokozott sofőrök idejének minél hasznosabb eltöltését igyekszik megoldani, a Mazda egyelőre köszöni, nem kér az önvezetésből. Minderre marketingstratégiát is épít.

Author: autopro.hu/B.B. | 2017.01.07. 06:31

Mozdonyként is jól teljesít a Land Rover

Néhány technikai átalakítás segítségével összesen 108 tonnás vasúti kocsik elé fogták a SUV-ot. Újabb kreatív reklámfilmet mutatunk.

Author: autopro.hu/B.B. | 2016.06.22. 12:17

1,6 millió kilométerért jár az ingyen új autó

Nem várt meglepetésben volt része egy amerikai Toyota-tulajdonosnak: egymillió megtett mérföld után a gyártó a hűséges modell legújabb verziójával ajándékozta meg vásárlóját.

Author: autopro.hu/B.B. | 2016.05.17. 08:53

A VW begyújtja a marketingrakétákat

Miközben a német járműipar reklámköltségei alig növekedtek, a gyártó 11 milliárd forinttal többet szánt autóinak népszerűsítésére.

Author: autopro.hu/B.B. | 2016.05.06. 08:15

12 »
Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink