Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A gyerekeknek biztonságosabb biciklizni, mint autózni
2024.04.20 04:20Végrehajtja első légi hidrogénkísérletét az EasyJet
2024.04.19 17:17A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Még többet árult el a Porsche a Mission E-ről Párizsban
600 lóerő, 3,5 másodperces százas sprint, 500 kilométeres hatótáv – még ennél is több paramétert árultak el a németek az elektromos sportkocsiról. Na de hol az akkumulátor?
Már egy ideje tudni, mivel szorongatná meg a Porsche a Teslát, sőt korábban arról is írtunk, hogy már tesztelik a Mission E-t - talán épp ezért nem került az elektromos sportkocsi a Párizsi Autószalonról szóló hírek elejére. Mindenesetre a gyártó további információkat szolgáltatott az újdonságról.
A nulláról százas tempóra 3,5 másodperc alatt gyorsuló 600 lóerős gép legfontosabb értékeivé az akkumulátorral kapcsolatosak váltak: a Porsche (nyilván óvatosabb kezelés mellett) félezer kilométeres hatótávot, és gyors töltést ígér: a telepeket negyed óra alatt 80 százalékosre lehet „tankolni”, írja a Die Welt.
Sokan talán a piaci bevezetés pontos időpontjára lennének kíváncsiak, a németek azonban pont itt nem árultak el konkrétumot. Egyelőre annyit tudni, hogy még az évtized előtt piacra dobják a Mission E-t. Természetesen az árazásról sem kaptunk további információkat, az ipari bennfentesek 140 ezer eurós (közel 43 millió forintos) összeget emlegetnek.
A Porsche – aligha véletlenül – komoly kérdőjelet hagyott a kocsi felépítésével kapcsolatban. A Mission E egyik fő ismertetőjele, hogy rendkívül alacsony, ami elektromos autók esetében nem épp megszokott. A helyigényes telepeket ugyanis a padlólemez környékén érdemes elhelyezni, ami könnyen hozza magával a kocsi magasságának növekedését, szinte minden piacon kapható modell így van kialakítva. Valószínűleg a Porsche is hasonlóan gondolkodott, ám bizonyos módosításokkal nekik mégis sikerült elérni, hogy a kocsi alacsony maradhasson.
A németek azt viszont elárulták, hogy hiába rendelkezik a Porsche a SUV modellek készítésében tapasztalattal, nem várható, hogy elektromos városi terepjárót terveznek.