Trend Autógyártóból mobilitási óriássá akar nőni a Skoda

Autógyártóból mobilitási óriássá akar nőni a Skoda

autopro.hu/P.M. | 2016.11.02 11:33

Autógyártóból mobilitási óriássá akar nőni a Skoda

A Digital Lab nevű innovatív központjában kreatív csapatok új üzleti modelleket kutatnak és fejlesztenek, amelyek célja a digitális technológiák még intenzívebb alkalmazása, valamint innovatív connectivity- és mobilitási szolgáltatások kifejlesztése.

Hirdetés

– Az új digitális technológiák és megoldások fejlesztése alapvető jelentőségű a jövőbeni fejlődésünk szempontjából – jelentette ki Bernhard Maier, a márka igazgatótanácsának elnöke. –Digital Lab műhelyünkkel már a digitális korszakra készülünk. A digitalizáció és a connectivity a a 2025-ig szóló stratégiánk legfontosabb pillérei között szerepel, s célunk új mobilszolgáltatások kifejlesztése ügyfeleink számára. Ennek során továbbra is az autó marad tevékenységünk alapja, amit a jövőben olyan szolgáltatásokkal egészítünk ki, amelyek egyszerűbbé, hatékonyabbá, kényelmesebbé és biztonságosabbá teszik a mindennapos közlekedést. A Skoda így autógyártóból komplex mobilitási szolgáltatóvá léphet elő – folytatta Bernhard Maier.

Innovatív connectivity- és mobilitási szolgáltatásai a jövőben jelentős mértékben hozzájárulnak a vállalat forgalmához. Ennek feltételeit teremti meg a Digital Lab, ahol gyorsan születhetnek, tesztelhetők és tehetők piacképessé az ügyfélorientált ötletek és megoldások.

Emellett új munkamódszereket és a külső partnerekkel folytatott együttműködések új formáit is fejleszti, egyebek mellett különös tekintettel a gyorsaságra, az alkalmazkodóképességre és a rugalmasságra. A Digital Lab tapasztalatai ezt követően a vállalati kultúrában is megjelennek. Az autóipar alapvető átalakulásának megfelelően a vállalat immár egy korszerűbb ipari kultúra irányába kíván nyitni.

Alapvető fontosságú a Volkswagen Csoport jövőműhelyeivel fenntartott információcsere, ezáltal a Digital Lab szorosan együttműködhet a Volkswagen Csoport, illetve egyes márkái digitalizációért felelős szakembereivel. A tapasztalatcsere és az eredmények megosztása így a teljes vállalatcsoport előnyére szolgálhat. Ennek során a legkülönfélébb szakterületek kreatív elméi – egyfajta szellemi központként, illetve inkubátorként – anyamárkájuktól függetlenül dolgozhatnak olyan ötleteken és megoldásokon, amelyeket a cseh autógyártó azután a gyakorlatban is alkalmazhat.

Hirdetés

Kiemelt Partnereink