'Ipar 4.0'

Több országban az S&T tulajdonába került a Kapsch BusinessCom

Az S&T csoport bejelentette, hogy felvásárolta a Kapsch BusinessCom AG. cseh, szlovák és magyar leányvállalatait. A megállapodást az S&T csoport és a Kapsch Csoport anyavállalatai írták alá, és az utóbbi három közép-európai országban tevékenykedő vállalatát érinti.

Author: autopro.hu/W.A. | 2017.07.12. 14:51

MTA vezetők az Audi Hungariánál

A Magyar Tudományos Akadémia képviseletében Prof. Bokor József, alelnök és Prof. Monostori László, az MTA Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézetének (SZTAKI) igazgatója Dr. Knáb Erzsébettel, az Audi Hungaria személyügyekért felelős igazgatósági tagjával folytattak megbeszélést a járműipar előtt álló kihívásokról és a jövőbeli együttműködési lehetőségekről, majd megtekintették a társaságnál zajló járműgyártást.

Author: autopro.hu/W.A. | 2017.06.20. 11:04

Munkabér, új csarnok vagy Ipar 4.0? – ezek a magyar beszállítók kihívásai az autóiparban

A magyar autóipari beszállítók számára a legfontosabb kérdések a munkaerő és az Ipar 4.0 körül forognak napjainkban. De szabad-e kiragadni ezeket a kérdéseket az autóipar fejlődése, változása okozta folyamatokból? Az autóipar óriási átalakulás közepén van. Az OEM-eknek választ kell adni az egyre bonyolultabb végtermék- és költségprés ellentmondására, a digitális igények kielégítésére, a piacok átalakulásra és az ipari központok változására.

Author: Techman | 2017.06.19. 06:37

Digitális ikertestvérek a gyártósoron: hol tartanak a magyar kkv-k?

Nagyobb szerephez jutott az informatika a gyártósorokon, mint ahogy azt korábban gondoltuk. Fehér Tamással, graphIT Kft. kereskedelmi vezetőjével egyebek mellett arról beszélgettünk, hogyan lehet a cégek segítségére egy digitális ikertestvér.

Author: Pardavi Mariann | 2017.06.16. 06:30

A technológia-fejlesztésnél szorít a beszállítók cipője

Erős és hatékony érdekképviseletre számíthat az, aki a Magyar Járműalkatrészgyártók Országos Szövetségének (MAJOSZ) tagjává válik. 1993 óta nagy utat járt be a szervezet, a tagvállalatok száma egyre nő, most mintegy 300 céget képviselnek. Klujber Dénessel, a MAJOSZ leköszönt elnökével beszélgettünk.

Author: Uzoni Ábel | 2017.06.15. 09:30

Gyártósor extra: mi fér bele a Mercedesnél 48 órába?

Egy kilométer hosszú gyártósor, 152 munkaállomás, etaponként 2 perc áthaladási idő. A Mercedes kecskeméti gyárában jártunk, ahol minden autó konkrét egyedi megrendelésre készül. És hogy mi fér bele 48 órába? Minden.

Author: Wurmbrandt András | 2017.05.30. 15:00

Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink